ارجاع ۱۷ پرونده تخلف در طبس به تعزیرات حکومتی پس از گرانی بنزین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: روز بعد از گران شدن بنزین ما تیم بازرسی و گشت مشترک را تشکیل دادیم که ۲۲ مورد گشت مشترک انجام شد که حاصل آن تشکیل ۱۷ مورد پرونده تخلف بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمود زارع‌نیا پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری گفت: پس از ابلاغ قیمت بنزین، عمده مباحث در حوزه صنعت و معدن بود و ۲۵۰۰ واحد صنفی در بازار طبس وجود دارد که این حساسیت‌ها را افزایش میدهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: روز بعد از گران شدن بنزین، تیم بازرسی و گشت مشترک را تشکیل دادیم که ۲۲ مورد گشت مشترک انجام شد و حاصل آن تشکیل ۱۷ مورد پرونده تخلف بود که جهت اعمال به تعزیرات حکومتی ارسال کردیم.

وی بیان کرد: یکی از موارد انجام شده تقویت سامانه ۱۲۴ بود که به صورت شبانه روزی مردم به صورت تلفنی، اینترنتی و اپلیکیشن آپ می‌تواند شکایات خود را ثبت کنند.

زارع‌نیا تصریح کرد: بیشتر شکایاتی که انجام شد مربوط به حمل و نقل بود و پس از آن گوجه فرنگی که افزایش قیمت آن به اقتضای فصل و همچنین صادرات آن بود که ارتباطی با گرانی بنزین نداشت.

وی با بیان اینکه طرح نظارت الکترونیکی بر بازار را به اداره کل ارائه دادیم؛ افزود: در صورت تصویب، این طرح به صورت آزمایشی در شهرستان انجام خواهد شد که هدف آن شفاف‌سازی و عدم انحراف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس همچنین از نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که یکی از پروژه های نساجی را همراهی کند که اشتغال آن به صورت ملموس در شهرستان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =