افتتاح چند پروژه عمرانی در طبس

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در طبس، دقایقی پیش وارد این شهرستان شد.

طبس نیوز: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در طبس، دقایقی پیش وارد این شهرستان شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد حسینی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز و همزمان با ایام دهه فجر به طبس سفر کرد تا چند پروژه عمرانی در این شهرستان را رسماً افتتاح کرده و کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک پروژه را نیز بر زمین بزند.

محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز برای شرکت در برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی امروز در طبس حضور یافته است.

افتتاح پروژه اصلاح نقطه حادثه‌خیز راه طبس – دیهوک در محل روستای پیکوه، افتتاح همزمان ۳۴ پروژه جهاد کشاورزی طبس به‌صورت همزمان و افتتاح دومین کارخانه سبزی خشک‌کنی طبس در محل شهرک صنعتی طبس، افتتاح نخستین جایگاه سی‌ان‌جی طبس در محل ورودی این شهر از سمت دیهوک و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دشتغران و عنایتیه طبس از جمله برنامه‌های سفر امروز سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به طبس است.

وی در این سفر همچنین کلنگ آغاز پروژه گازرسانی به شهر عشق‌آباد طبس را بر زمین می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =