افتتاح پروژه های صنعتی و عمرانی در طبس

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تعداد ۳ پروژهٔ شرکت تولیدی و تحقیقاتی صنعتی کوثر طبس، شرکت تعاونی تولیدی سامی بتن طبس گلشن و فاز نخست چاپخانه سهند گلشن در طبس افتتاح شد.

طبس نیوز: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تعداد ۳ پروژهٔ شرکت تولیدی و تحقیقاتی صنعتی کوثر طبس، شرکت تعاونی تولیدی سامی بتن طبس گلشن و فاز نخست چاپخانه سهند گلشن در طبس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، علی صفرپور غریب در محل شهرک صنعتی و همزمان با افتتاح پروژه‌های بخش صنعت گفت: شرکت تولیدی و تحقیقاتی صنعتی کوثر طبس با تولیدی ۴ هزار و ۵۰۰ تن تولید انواع آب اسید و باطری، آب رادیات و آب مقطر و مایع شیشه شوی و جوهر نمک افتتاح شد که ۱۴ هزار میلیون ریال برای این طرح سرمایه گذاری شده و اشتغال ۱۱ نفر را در پی داشته است و با عرضه محصولاتی از قبیل تولید انواع بطری‌های پت، تولید انواع کارتن ۳ و ۵ لا با چاپ، تولید مایع رادیاتور، آب مقطر و آب اسید باطری اتومبیل، تولید مایع شیشه شوی، مایع اتو و مایع سفیدکننده (جوهر نمک) بوده که در حال حاضر این شرکت با بیش از ۸۰ نماینده در استان خراسان جنوبی و استان‌های همجوار توانسته است محصول خود را به بازار عرضه کند.

وی ادامه داد: شرکت تعاونی تولیدی سامی بتن طبس گلشن که تولید ۴ هزار تن تیر بتنی برق را دارا است و جهت انجام این پروژه بالغ بر ۳ هزار و ۴۶۹ میلیون ریال هزینه و اشتغال ۷ نفر فراهم شده است.

وی افزود: افتتاح فاز نخست چاپخانه سهند گلشن که درحال حاضر ۶ نفر مشغول به کار هستند و زمینه اشتغال تا ۲۵ نفر فراهم است که ۶۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند و انواع چاپ و بسته بندی در این چاپخانه انجام می‌شود و با افتتاح این مجموعه خدماتی شامل تولید مقوا از ضایعات کاغذ و کارتون با گراماژ ۱۵۰ گرم تا ۶۵۰ گرم و تبدیل آن به محصولاتی همانند انواع جعبه شیرینی و محصولات مشابه ارائه خواهد شد.

در ادامه طرح‌ها محل بازی کودکان در پارک شهید صدوقی و میدان مادر از پروژه‌های شهرداری در طبس افتتاح شد.

همچنین زمین هزار و پانصد متری خانه کودکان بی‌سرپرست حافظ که با همکاری شهرداری طبس به این موسسه واگذار گردیده بود نیز با حضور خیرین طبسی و رییس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی خراسان جنوبی و فرماندار طبس کلنگ زنی شد و در جهت ساخت این مجموعه خیرین قول‌های مساعدی دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =