پیام مشترک فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم طبس به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن

امام جمعه، فرماندار و نماینده طبس در پیام مشترکی مردم شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲بهمن دعوت کردند.

طبس نیوز: امام جمعه، فرماندار و نماینده طبس در پیام مشترکی مردم شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲بهمن دعوت کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس، متن پیام بدین شرح است:

امروز ایران اسلامی در سی و پنجمین بهار آزادی خود، راست قامت و استوار با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی، عزتمندانه در عرصه گیتی می‌درخشد و در جایگاه خود الگویی شایسته برای جهان منتظر تحول، امواج معنوی خود را به مردان و زنان تشنه رهائی هدیه می‌کند.

این روز‌ها که بیداری اسلامی و شعله‌های دیکتاتور سوزی، اقصی نقاط جهان را در برگرفته، ایران سرافراز به یمن تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با عبور پیروزمندانه از دام موانع و توطئه‌های سخت و نرم دنیای استکبار به نمادی مبدل شده است که عاشقان آزادگی و استقلال با پیروی از روش و منش ملت سربلند آن، فروریختن بنای ظلم و چشیدن طعم شیرین پیروزی را تجربه می‌کنند.

دهه فجر امسال در حالی‌که با پایمردی و بصیرت ملت غیور ایران، ترفند تحریم نیز شکست را تجربه می‌کند و توطئه‌گران در گرداب مشکلات اجتماعی و اقتصادی خود غوطه ورند، باید سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر جهانیان به فرصت خلق حماسه‌ای نو و مانور قدرت ایران اسلامی تبدیل شود.

اینجانبان در سال حماسه سیاسی-حماسه اقتصادی با تبریک این روزهای فرخنده و الهی به پیشگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم ولایتمدار شهرستان طبس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و کلیه مسئولان کشوری و استانی و شهرستان اطمینان داریم امسال یوم الله ۲۲ بهمن با حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم انقلابی و متدین وهمیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه دیار حماسه آفرین و دارالمومنین طبس بار دیگر حماسه بی‌بدیلی از وحدت و همدلی، اطاعت از رهبری و تکریم خدمتگزاران جلوه گر خواهد شد و حضور به یاد ماندنی مردم، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم خواهد نمود و مشت محکمی بر دهان رئیس جمهور امریکا، وزیر امور خارجه و معاون وی در جواب یاوه گویی‌های آن‌ها خواهد بود.

احمد طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندارشهرستان طبس، حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه شهرستان طبس ومحمد علی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =