محکومین پرونده کک در چنگال قانون

دادستان عمومی و انقلاب طبس گفت: رای قطعی احراق عمدی مربوط به پرونده کک طبس صادر و حکم اخلالگران در روزهای آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام امیر زارع حسینی در جمع اصحاب رسانه طبس افزود: آتش زدن خودرو یکی از مدیران شرکت کک، پرتاب سنگ به داخل جلسه هیات مدیره، هجمه با شی آتش زا به منزل یکی از معاونین این شرکت و پرتاب شی آتش زا به داخل مهمانسرای این شرکت از جمله خشونت‌هایی بود که در سنوات گذشته اتفاق افتاد.

وی گفت: پرونده این متخلفین برای اجرا ابلاغ شده و حکم در روزهای آینده اجرا خواهد شد.

زارع حسینی با بیان اینکه اولویت اول ما امنیت است، هشدار داد: اگر گروهی بخواهند به هر دلیلی، مدیرانی را که با صلابت و شجاعت کار می‌کنند، با این روش‌ها از مسیر خود بازدارند با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از روش مسالمت آمیز و قانونی برای طرح مطالبات، تاکید کرد: امیدواریم این درس عبرتی در آستانه انتخابات برای همه افرادی باشد که از روش‌های خشن و غیرقانونی استفاده می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب طبس با اشاره به تخریب تندیس امام جمعه فقید طبس در روستای دشتغران گفت: پیام من به کسانی که از این روش استفاده می‌کنند این است که محکم با آن‌ها برخورد خواهد شد و مجازات سنگینی در انتظارشان است.

دیدگاهی در “محکومین پرونده کک در چنگال قانون

  1. سلام
    امیدوارم این برخوردها در چارچوب قانون و صرفا در حد حرف و وعده نباشد و حتما اجرایی شود.
    دوم اینکه خود مرحوم مهاجریان از هرگونه ساخت و احداث تندیس و مجسمه به شدت گلایه داشتند و حتی به مجسمه شهید فهمیده خرده می گرفتند حال چگونه است که پیروان خود ایشان بر ساخت و نگهداری از این آلات بی روح اصرار می ورزند؟!
    تازه ایشان از مخالفین سر سخت نامگذاری بلواری به اسم آقای شکیبی بودند و می‌گفتند بهتر اینست که خیابان‌ها و بلوار های ما به اسم اشخاصی چون شهید هاشمی نژاد نامگذاری شود!

    بنظرم اصلا دلیلی نداره که هر کی از دنیا رفت سریع به نامش بلوار و مجسمه و چه و چه درست کنیم..
    بنظر میرسد اینکارها بیشتر از روی عناد و لجبازی شکل می گیرد و غالب مردم به هیچ عنوان ایندست از کارها را نمی پسندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =