پیام تقدیر فرماندار به مناسبت حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن

معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس در پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن تقدیر و تشکر کرد.

طبس نیوز: معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس در پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ متن پیام «احمد طالبیان مقدم» بدین شرح است:

در خجسته ایام سی و پنجمین پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، مردم مسلمان و آزاده ایران اسلامی جلوه‌ای عظیم از حماسه بصیرت را خلق کردند و تجلی ایمان و اراده ملت آگاه و سرافراز باردیگر در فضای میهن اسلامی طنین انداز شد.
مردم ولایتمدار شهرستان طبس با حضور پرشور و خاطره انگیز در مراسم راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن حماسه دیگری از پایمردی و استقامت آفریدند و با تجدید میثاق با آرمانهای والای رهبر کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی افزوده و بیعت مجدد خود را با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای به زیبا‌ترین شکل اعلام نمودند.
مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار طبس از دقایق آغازین راهپیمایی و همزمان با سایر هموطنان عزیز در سراسر کشور بار دیگر آرمان خواهی و تداوم حرکت بر مبنای ارزشهای اصیل اسلام ناب محمد (ص) و وفاداری به رهبر معظم انقلاب را با حضور حماسه ساز خود به جهانیان اعلام نمودند که زبان و قلم از بیان عظمت آن قاصر است. این حرکت پرشور مردمی نشان داد، توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های غیرانسانی آنان نخواهد توانست در عزم و ارده این ملت انقلابی خللی ایجاد نماید.
اینک به پاس این حماسه آفرینی، بر خود لازم می‌دانم این حضور پرشور مردم شهرستان و بخش‌های تابعه در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون ملت سرافراز ایران اسلامی برای پیمودن قله‌های پیشرفت و سازندگی و اتصال این نهضت به قیام حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) را مسلئت می‌نمایم.

احمد طالبیان مقدم

معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =