مردم در ۲۲ بهمن امسال غزل اقتدار و افتخار سرودند/ از همه خاضعانه سپاسگزارم

در پیام دکتر محمدعلی عبداله‌زاده آمده است: مردم فهیم، سخت کوش و بیدار ایران اسلامی در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند.

طبس نیوز: در پیام دکتر محمدعلی عبداله‌زاده آمده است: مردم فهیم، سخت کوش و بیدار ایران اسلامی در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از دانا، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی و غرورآفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ تقدیر و تجلیل کرد.

متن پیام دکتر محمدعلی عبداله‌زاده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

مردم بزرگ، شریف و انقلابی حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان

سلام علیکم.

در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری اندیشمندانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر سیل خروشان ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی علیه استکبارجهانی در راهپیمایی‌ غرورآفرین یوم الله ۲۲ بهمن ۹۲ به منصه ظهور رسید و پس از گذشت ۳۵ سال، همه گزینه‌های روی میز دشمنان انقلاب اسلامی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

مردم فهیم، سخت کوش و بیدار ایران اسلامی در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند.

بی‌شک، راهپیمایی میلیونی ملت عزیز، به ویژه حضور چشمگیر جوانان ولایتمدار و نوجوانان انقلابی اتمام حجتی با سردمداران استکبار بود تا بدانند که این مرز پر گهر، بیشه شیرانی است که نه تنها اجازه تهدید به دشمن را نمی‌دهند بلکه بصیر و بیدار و آگاه و همگام با ولایت همواره آماده دفاع از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارزشهای والای شهدای گرانقدر می‌باشند.

اینجانب خالصانه و خاضعانه از حضور خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، علماء و روحانیون معزز، مسئولان محترم، دانش‌آموزان و دانشجویان فرهیخته و قاطبه مردم شریف شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای سیاسی و صحنه‌ای ماندگار از وحدت و همدلی و انسجام مردمی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

خداوندا به ما توفیق جلب عنایت خود کرامت و انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی مصلح کل حضرت مهدی موعود (عج) متصل فرماید/ انشالله

محمدعلی عبداله‌زاده

نماینده مردم شریف شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه

در مجلس شورای اسلامی

بهمن ۱۳۹۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =