امروز با حمایت‌های رهبری و پشتوانه ملت در مقابل جهان ایستاده‌ایم

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) مشهد در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن طبس گفت: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی دست به دست هم داده‌اند که از حیثیت این کشور دفاع کنند و امروز با قدرت تمام، تحت حمایت‌های رهبری و پشتوانه ملت در مقابل جهان ایستاده‌ایم.

طبس نیوز: مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) مشهد در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن در میدان امام خمینی (ره) طبس گفت: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی دست به دست هم داده‌اند که از حیثیت این کشور دفاع کنند و امروز با قدرت تمام، تحت حمایت‌های رهبری و پشتوانه ملت در مقابل جهان ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن در میدان امام خمینی (ره) طبس ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که شما در این ده‌ها سال اخیر دفاع کرده‌اید و به پای آن ایستاده‌اید با‌‌ همان ایمان و تفکر و ایدوئولوژی‌‌ همان چیزی است که به ایران اصالت بخشیده است.

وی افزود: ملت ایران از شرق و غرب و جنوب و شمال از هر گروهی چه شیعه و سنی و چه هر مذهب دیگری دست به دست هم داده‌اند که امروز مثل قبل از حیثیت این کشور دفاع کنند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا خطایی از او سر بزند امروز رهبر ما می‌فرماید ما تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم و آن‌ها بدانند بیش از ۷۰۰ نقطه موشکی وجود دارد و این ملت مستحکم‌تر از قبل جواب یاوه‌گویی‌های آنان را خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) مشهد گفت: ما نیاز نداریم به ژنو ۲ دعوت شویم و آن‌ها به دنبال ما هستند و این ۶ کشور جهان که یک طرف میز می‌نشینند پوشالی هستند و ایران قدرت بزرگی است که یک طرف دیگر میز می‌نشیند و آن‌ها یک طرف و ایران هم یک طرف.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: این مذاکره اقتدار ملت ایران است و ما امروز با قدرت تمام تحت حمایت‌های رهبری و پشتوانه ملت و مردم در مقابل جهان ایستاده‌ایم و آن‌ها می‌دانند که در چه منجلابی گرفتارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت ما از همه کشور‌ها بیشتر است و امروزه ما قوای مصلح، نعمت و فراوانی و مسئولینی خدمتگذار و همگام با مردم داریم، امروز مسیر ملت ایران همانند سالروز پیروزی انقلاب و سخن امام که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان گفت: امروز با یک میلیارد و نیم مسلمان جهان و با سقوط دولت‌های غیر اسلامی مصری و قذافی هم مرز با اروپا شده‌ایم و آن‌ها خطر اسلام را احساس می‌کنند و برفراز همه شعارهای ما «الله اکبر» و شعار استراتژیک ما «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =