پیش فروش ۵۶ هزار صندلی برای مسافران نوروزی راه آهن شرق

رئیس گروه آمار شرکت مسافربری رجا گفت: در راه‌آهن ناحیه شرق کشور به صورت روزانه ۲۸۰۲ صندلی و به طور کلی حدود ۵۶ هزار صندلی برای مسیرهای اختصاصی این ناحیه پیش فروش نوروزی می‌شود که در نوروز امسال ۲۰ هزار و ۷۲۳ نفر از این ناحیه به سایر نقاط کشور جابجا شده‌اند.

طبس نیوز:رئیس گروه آمار شرکت مسافربری رجا گفت: در راه‌آهن ناحیه شرق کشور به صورت روزانه ۲۸۰۲ صندلی و به طور کلی حدود ۵۶ هزار صندلی برای مسیرهای اختصاصی این ناحیه پیش فروش نوروزی می‌شود که در نوروز امسال ۲۰ هزار و ۷۲۳ نفر از این ناحیه به سایر نقاط کشور جابجا شده‌اند.

رضا همتی در گفت‌و‌گو با طبس نیوز گفت: خدمات ریلی نوروزی شرکت مسافربری رجاء از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی گفت: در ناحیه راه آهن شرق کشور در نوروز گذشته ۱۵ هزار و ۹۰۴ نفر به صورت اختصاصی و ۴ هزار و ۸۱۹ نفر از جاده‌های کمربندی ناحیه شرق به سایر نقاط کشور جابه جا شده‌اند.

وی ادامه داد: پیش فروش بلیت نوروزی در بیشتر محورهای کشور آغاز شده و دیگر نقاط هم به زودی آغاز خواهد شد که در نوروز پیش رو در راه آهن ناحیه شرق کشور به صورت روزانه ۲ هزار و ۸۰۲ صندلی و به صورت کلی ۵۶ هزار و ۰۴۰ صندلی برای مسیرهای اختصاصی این ناحیه پیش فروش خواهد شد تا عموم مردم بتوانند با آرامش کامل به سفر خود ادامه دهند.

وی گفت: در ناحیه شرق محورهای «تهران-طبس»، «تهران-خواف»، «طبس-مشهد»، «تهران-نیشابور-تربت حیدریه» به صورت اختصاصی فعال و این ناحیه پنج مسیر کمربندی از یزد-اصفهان-کرمان-شیراز-بندرعباس به مشهد نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =