پیش‌فروش بلیط قطار در محورهای خراسان رضوی، خواف و طبس از ۳۰ بهمن‌ماه

مدیرکل راه‌آهن شرق کشور گفت: پیش فروش بلیط قطار در محورهای خراسان رضوی، خواف و طبس از ۳۰ بهمن‌ماه آغاز می‌شود که هم‌اکنون در ناحیه شرق کشور ۱۸ مرکز فروش بلیت وجود دارد که از این تعداد چهار مرکز در شهرستان طبس فعال است.

طبس نیوز: مدیرکل راه‌آهن شرق کشور گفت: پیش فروش بلیط قطار در محورهای خراسان رضوی، خواف و طبس از ۳۰ بهمن‌ماه آغاز می‌شود که هم‌اکنون در ناحیه شرق کشور ۱۸ مرکز فروش بلیت وجود دارد که از این تعداد چهار مرکز در شهرستان طبس فعال است.

محمد پورفخری در گفت‌وگو با خبرنگار طبس نیوز، اظهار داشت: پیش فروش بلیت نوروزی از شنبه ۲۶ بهمن به صورت اینترنتی برای محورهای آذربایجان، شمال و شمال‌غرب و کمربندی این محور‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز از ساعت ۷ صبح پیش فروش بلیت محورهای جنوب و جنوب شرق شامل یزد، شیراز، اصفهان، بندرعباس و کرمان آغاز شده است و از ۳۰ بهمن نیز فروش بلیت در محور خراسان رضوی، خواف و طبس آغاز خواهد شد.

وی گفت: در ناحیه شرق کشور ۱۸ مرکز فروش بلیت وجود دارد که ۴ مرکز در طبس فعال است و متقاضیان می‌توانند هم از طریق اینترنت و هم از طریق مراجعه به دفا‌تر نسبت به خرید بلیط قطار اقدام کنند.

وی افزود: راه‌آهن شرق دارای ۴۰ ایستگاه است که ۱۲ ایستگاه مسافربری با امکانات و تجهیزات کامل در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نوزده =