۴۶۵ کلاس و نمازخانه در ایام نوروز برای اسکان مسافران ساماندهی شده است

مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش طبس گفت: تعداد ۶۵ آموزشگاه در شهرها و روستاهای این شهرستان در قالب ۴۶۵ کلاس و نمازخانه در ایام نوروز ۹۳ برای اسکان مسافران ساماندهی شده که محل ارائه خدمت و ستاد مرکزی آموزش و پرورش طبس در محل دبیرستان دکتر علی شریعتی است.

طبس نیوز: مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش طبس گفت: تعداد ۶۵ آموزشگاه در شهرها و روستاهای این شهرستان در قالب ۴۶۵ کلاس و نمازخانه در ایام نوروز ۹۳ برای اسکان مسافران ساماندهی شده که محل ارائه خدمت و ستاد مرکزی آموزش و پرورش طبس در محل دبیرستان دکتر علی شریعتی است.

مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش طبس گفت: محل ارائه خدمت و ستاد مرکزی آموزش و پرورش طبس در محل دبیرستان دکتر علی شریعتی واقع در میدان باغ گلشن، خیابان شهدای معلم است که ۹۰ نفر عوامل اجرایی به صورت توجیه شده به مردم خدمت دهی می کنند.

غلامحسین طاهری خاطرنشان کرد: تعداد ۶۵ آموزشگاه در شهر طبس، دیهوک و روستاهای تا شعاع ۲۰ کیلومتر در قالب ۴۶۵ کلاس و نمازخانه به مسافران خدمت دهی می کنند.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر در قالب ۱۰ هزار و پانصد خانواده در سال گذشته خدمت گرفته اند.

طاهری گفت: فرش، اجاق گاز، یخچال، حمام و تلویزیون برای مدارس پیش بینی شده و سالیانه چندین قلم اضافه می شود و هم اکنون ۱۰۰ دستگاه تلویزیون موجود است و اجاق گاز و حمام در تمامی مکان ها مشترک است.

وی بیان کرد: به دلیل قرار داشتن طبس در مسیرهای چندین استان کشور بیشتر مسافران به صورت استراحت در شب در این مکان ها حضور پیدا می کنند که نمی توان برنامه خاص فرهنگی برای افراد برگزار کرد.

وی گفت: در صورت تامین روحانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، جهت برگزاری نماز جماعت در مدارس منتخب اقدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + ده =