فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس: اعزام دو دستگاه اتوبوس دانش آموز پسر به راهیان نور جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: ۷۸ دانش آموز پسر و ۱۴ نفر عوامل اجرایی از طبس با دو دستگاه اتوبوس با بدرقه جمعی از مسئولان شهرستان طبس جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش طبس نیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان گفت: در این اردو دو راوی، دو نیروی فرهنگی و دو روحانی مرد ، دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود: دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند داشت و هر سال در چنین ایامی در مناطق عملیاتی جنوب میزبان هزاران دانش آموز است وی با اشاره به اینکه فلسفه اعزام اردوهای راهیان نور ارتباط با شهداست افزود: این سرزمین، سرزمین پاکی است و این یادمانها.،مناطق مجاهدتهای ملت ایران را در خود جای داده است،شما دانش آموزان باید با رعایت نظم و انضباط از این سفر نهایت بهره مندی معنوی را ببرید.

وی بیان کرد : اردوهای راهیان نور فرصتی است تا جوانان تحت تاثیر پاکیزه بودن و معنویت این مناطق قرار گیرند.

فرحبخش ثانی با بیان این که مقام معظم رهبری حداقل پنج مرتبه در این مناطق حضور پیدا کردند افزود: مقام معظم رهبری در سفری که در سال ٧٨به مناطق عملیاتی داشتند فرمودند من این سرزمین را شلمچه، یک سرزمین مقدس می دانم اینجا نقطهای است که ملائکه الهی شاهد فداکاری های مخلصانه این شهدای عزیز بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =