افتتاح ۱۳ طرح بهداشتی و درمانی در خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افتتاح ۱۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: برای احداث و تکمیل این پروژه‌ها ۲۴ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی‌فیروزآبادی ظهر امروز در نشست خبری، از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان‌جنوبی تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت: در این سفر تعدادی از پروژه‌های قابل بهره‌برداری دانشگاه علوم پزشکی با هزینه‌کرد ۱۷۰ میلیارد تومانی  اعتبارات ملی و استانی رونمایی می‌شود.

وی از افتتاح ۱۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان‌های خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهار داشت: برای احداث و تکمیل این پروژه‌ها ۲۴ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: تعداد ۲۳ پروژه عمرانی دانشگاه طی سال‌های اخیر به‌دلیل مشکلات اقتصادی و اعتباری دولت متوقف شده که برای تکمیل آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می‌باشد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال جاری، تبیین کرد: این اعتبارات در حوزه خرید تجهیزات بیمارستانی بوده است.

وی گفت: پروژه تکمیلی بیمارستان بشرویه که از سال ۹۵ به‌دلیل عدم اعتبار متوقف شده بود با جذب ۹ میلبارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری مجدداً شروع به کار می‌کند و برای تکمیل آن تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =