نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: طبق نظر اعضای کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نمایشگاه‌ بهاره ویژه شب عید امسال برگزار نمی‌شود.

به گزارش طبس نیوز، محمود زارع نیا در گفت گو با خبرنگار ما افزود: با توجه به درخواست واحدهای صنفی شهرستان و همچنین تحلیل وضعیت بازار ، امسال برگزاری فروش فوق العاده با درنظرگرفتن شرایط تخفیفی و کیفیتی مطلوب جایگزین نمایشگاه بهاره می گردد.

وی با بیان اینکه در فروش فوق العاده هر آنچه در نمایشگاه عرضه میشود را پوشش میدهد، تاکید کرد: اقلامی نظیر آجیل، خشکبار و پوشاک در فروش فوق العاده گنجانده می شود.

زارع نیا خاطر نشان کرد: این فرصت مناسبی برای واحدهای صنفی است که بتوانند از این فضا استفاده کنند تا بتوانند کالای خود را با شرایط تخفیفی ویژه در اختیار مصرف کننده قرار دهند و شرایط برگزاری یک فضای نمایشگاهی در سطح کسبه بومی در سطح شهرستان را فراهم آورند.

گفتنی است، برپایی نمایشگاه‌های بهاره برای پوشش آسیب‌های اقتصادی ناشی از نوسانات تورمی صورت می‌گیرد اما برخی از مردم از کیفیت پایین کالاهای آن به ویژه پوشاک انتقاد می کنند و کسبه از فروش نرفتن کالای خود گلایه دارند و معتقدند باید به عنوان عرضه کننده بومی از آنها حمایت شود.

اکثر مخالفان نمایشگاه بهاره واحدهای صنفی شهرستان هستند و باید دید که با طرح فروش فوق العاده که در اختیار اتاق اصناف و کسبه بومی قرار گرفته می توانند رضایت مشتری را کسب کنند و یا همچنان نیاز به این نمایشگاه احساس خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =