مشارکت حداکثری اصناف طبس در طرح فاصله گذاری اجتماعی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۸۵ واحد صنفی تذکر و ۵ واحد صنفی پلمپ شد.

ساره نجفی_ به گزارش طبس نیوز، محمودزارع نیا افزود: از هشتم تا ۲۲ فروردین ۳۵ گشت مشترک توسط تیم های بازرسی صورت گرفت.

وی گفت: بیش از ۲۶۰۰ واحد صنفی در شهرستان وجود دارد که ۹۵ درصد آنها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت کامل داشتند.

رئیس صمت شهرستان طبس با تاکید بر اعمال محدودیت های جدید در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند از شنبه ۲۳ فروردین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی ملزم به ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت کد رهگیری و نصب بارکد در محل واحد صنفی خود هستند در غیر این صورت حق بازگشایی ندارند.

وی هشدار داد: گشت های مشترک، نظارت و کنترل مستمر و دقیق دارند و بر رعایت همه ضوابط و اصول بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده، تاکید و انتظار می‌رود اصناف و کسبه حفظ سلامت آحاد جامعه را اولویت اصلی خود بدانند.

زارع نیا بیان کرد: انتظار داریم که همانطور که در مرحله‌ی اول اصناف شهرستان با مشارکت، مسئولیت پذیری خود را نشان دادند در مرحله دوم نیز به همین نحو همکاری کنند.

وی یادآور شد: اجازه بازگشایی به این واحدها، صرفاً به این دلیل است که بتوانند در کنار فعالیت اقتصادی دستورالعمل های بهداشتی را نیز رعایت کنند که هم سلامت خود و هم سلامت همشهریان را فراهم کنند.

زارع نیا تاکید کرد: همشهریان محترم می توانند تا جایی که برای آنها مقدور است از خریدهای غیر حضوری که اکنون زمینه آن در شهرستان طبس فراهم شده است در قالب اپلیکیشن و سایت هایی که وجود دارد اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =