آمادگی طبس برای میزبانی مسابقات ملی جام اعجاز

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت:مسابقات ورزشی جام اعجاز، هر سال ۵ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس به صورت شهرستانی و استانی برگزار می شود و این شهرستان برای برگزاری این مسابقات به صورت ملی آمادگی دارد.

طبس نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت:مسابقات ورزشی جام اعجاز، هر سال ۵ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس به صورت شهرستانی و استانی برگزار می شود و این شهرستان برای برگزاری این مسابقات به صورت ملی آمادگی دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،«عزیززاده» برگزاری این مسابقات به شکل ملی را باعث ماندگاری این برنامه ورزشی مهم دانست و افزود: برای تحقق این خواسته، زیرساخت هایی لازم است که از آن جمله می توان به سالن ورزشی استاندارد با داشتن جایگاهی برای تماشاگران، زمین چمن مناسب، خوابگاه ورزشی و … اشاره کرد که با توجه به موافقت مسئولان شهرستان و استان در این زمینه، تامین این زیرساخت ها در گرو مساعدت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه های مربوط است.

به گفته وی، به دلیل محدودیت های اعتباری، امسال در سالروز ۵ اردیبهشت، امکان برگزاری این مسابقات به شکل ملی فراهم نخواهد شد اما امیدواریم با حمایت متولیان امر در سال های آینده شاهد برگزاری این مسابقات به شکل ملی باشیم.

وی برگزاری این مسابقات را مشتمل بر رشته های مختلف اعم از فوتسال، فوتبال، کشتی، هندبال و هر رشته دیگری دانست که زیرساخت های آن در طبس فراهم باشد.

وی ادامه داد: امسال این اداره مانند سال های گذشته به مناسبت گرامیداشت ۵ اردیبهشت، برگزاری برنامه های ورزشی مختلفی از جمله مسابقه های متعدد را در شهرستان برنامه ریزی کرده است و برای برگزاری آن به بهترین شکل تلاش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =