سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره طبس؛شاخص ترین پروژه نیمه تمام شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس شاخص‌ترین پروژه ناتمام این شهرستان را سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره این شهر عنوان کرد و تسریع در تکمیل و بهره برداری از آن ضروری دانست.

طبس نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان طبس شاخص‌ترین پروژه ناتمام این شهرستان را سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره این شهر عنوان کرد و تسریع در تکمیل و بهره برداری از آن ضروری دانست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان، «عزیززاده» اضافه می‌کند: این سالن از مصوبه‌های دور دوم رئیس جمهور سابق به استان یزد است که عملیات اجرایی آن سال ۸۹ آغاز شد و در حال حاضر این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین افزود:سالن ورزشی روستای «جوخواه» از دیگر پروژه‌های ناتمام شهرستان است و اعتبار این طرح مصوب شده ولی به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار هنوز کاری در این زمینه انجام نشده است. وی می‌گوید: تکمیل پروژه‌های ورزشی ناتمام شهرستان به تامین اعتبار بستگی دارد و تاکنون در این زمینه قول مساعدی داده نشده است اما اگر اعتبارات مورد نیاز هر چه سریع‌تر تخصیص یابد، پروژه‌های ناتمام به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به برخورداری طبس از ورزشکاران سازمان یافته، استعدادهای مختلف ورزشی و استقبال ورزش دوستان در شهرستان، نبود سالن ورزشی استاندارد، مناسب و دارای جایگاه تماشاگر برای برگزاری مسابقات را از نقایص ورزشی شهرستان برمی شمرد و بر لزوم رفع این مشکل تاکید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =