شهرداری طبس از پیشگامان مقابله با کرونا

مدیر بحران شهر طبس گفت: شهرداری طبس از پیشگامان مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود.

شهردار طبس در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز افزود: شهرداری ها بیش از دویست وظیفه تعیین شده دارند که یکی از آنها حفظ بهداشت عمومی است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی بحران ها از جمله سیل و زلزله شهرداری پیشقدم است، افزود: از ابتدا که این ویروس شیوع پیدا کرد شهرداری طبس ضدعفونی تمامی معابر، شیرآلات سطح شهر، سرویس های بهداشتی عمومی، مکان های عمومی از جمله ترمینال و پارک ها را در دستور کار خود قرار داد.

مجید بهارستانی یزدی خاطرنشان کرد: در این دو ماه گذشته شهرداری با همراهی و همکاری خیرین و دیگر دستگاه ها، نهاد ها، سپاه، کشاورزان، کارکنان و کارگران خود مشغول انجام وظیفه بود.

وی گفت: روزانه طبق معمول همیشه حدود ۳۰ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود که اکنون به دلیل وجود این ویروس پس از دفع زباله ها با آهک روی آنها پوشانده و سپس خاکریزی می شود و ماشین های حمل و گاری های زباله روزانه شستشو و ضدعفونی می شود.

شهردار طبس عنوان کرد: برخی المان ها از جمله المان خودرو جیپ در میدان معلم که باعث تجمع می شد نیز جمع آوری شد.

وی در خصوص گلایه برخی مردم در خصوص روشنایی فلکه معلم در این شرایط، گفت: فلکه معلم با وسعت یک هکتار و فضای باز است، که از مردم می خواهیم پروتکل فاصله گذاری را رعایت کنند و به ویژه همشهری ها با توان ضعیف همچنان در خانه بمانند.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =