لزوم هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید/ «کرونا» دنیا را زمین‌گیر کرد

منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرمایه‌های سرگردان زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به سمت تولید هدایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی عصر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، اظهار داشت: اقتصاد به‌قدری مهم است که می‌توان گفت اگر اقتصاد نباشد دین هم نیست.

وی با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبری طی سال‌های اخیر، بیان داشت: ایشان از سال ۷۸ تا ۹۸ شعارهای متعددی را برای سال جدید انتخاب می‌کردند اما بیش از ۱۰ سال است که محور شعارها را موضوع اقتصاد تعیین کردند که این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه اقتصاد در کشور دارد.

منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: ویروس کرونا دنیا را زمین‌گیر کرده و از طرفی هم شاهد کاهش قیمت نفت و تحریم‌های ظالمانه دشمنان هستیم لذا در این شرایط سخت مسؤولان به‌خوبی متوجه اقتصاد مقاومتی که سال‌هاست از سوی رهبری مطرح می‌شود، شده‌اند.

خسروی مطرح کرد: برخی نظریه‌پردازهای سیاسی و اقتصادی کشور که قبلا می‌گفتند بدون تکیه به جامعه جهانی و اروپا نمی‌توان پیشرفت کرد، امروز اذعان دارند که تنها راه پیشرفت ایران تکیه به توان داخل و درون‌زا کردن اقتصاد است.

وی با تأکید بر اینکه راه‌حل پیشرفت کشور در اقتصاد داخلی و جهش تولید است، تبیین کرد: بودجه کشور امروز به اندازه حقوق کارکنان دولت بیشتر نیست، لذا باید به سمت تولید و کارهای تولیدی برویم.

منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرمایه‌های سرگردان زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به سمت تولید هدایت کرد، همان‌طور که در خط مقدم سلامت مردم، پزشکان و پرستاران و جامعه پزشکی کشور هستند خط مقدم پیشرفت اقتصادی کشور هم در دست تولیدکنندگان است.

خسروی با گلایه از ناشناخته ماندن کارآفرینان و صادرکنندگان برتر در اذهان مردم و کم‌کاری برخی رسانه‌ها به‌خصوص رسانه ملی، مطرح کرد: تولیدکنندگان و صادرکنندگان کالا تلاش کنند تا علاوه بر موضوعات اقتصادی، فرهنگ اسلامی و ایرانی را هم صادر کنند و این مهم با داشتن کیفیت مناسبت در کالاها امکان‌پذیراست.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =