محور دیهوک طبس در طرح مهر ماندگار قرار گرفت

محور دیهوک طبس در طرح مهر ماندگار قرار گرفت

علی نیکزاد امروز در حاشیه بهره‌برداری از بزرگراه یزد – بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات دولت در راستای توسعه جاده‌ای کشور اظهار داشت: برای رفع مشکلات پیش آمده و تصادفات منجر به فوت، با مطرح شدن این مسیر در طرح مهر ماندگار، برای رفع مشکلات آن تامین اعتبار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه بروز برخی از مشکلات در قطارهای اتوبوسی ریلی مسیر یزد – تهران افزود: این قطارها درعید نوروز امسال وارد خط شده‌اند و اگر در این مینه نیز مشکلی پیش آمده بررسی شده و این موضوع رفع خواهد شد.

وزیر مسکن و شهرسازی همچنین با اشاره به وضعیت مسکن مهر در استان یزد اظهار داشت: در استان یزد از اول دولت نهم تاکنون کار ساخت ۵۷هزار مسکن مهر آغاز شده است که ۱۹ هزار مسکن افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۵هزار واحد مسکن روستایی و ۱۴ هزار شهری نیز واگذار شده است.

وزیر مسکن و شهرسازی افزود: بقیه ۵۷ هزار واحد مسکن مهر در استان یزد، تا نیمه دوم سال ۹۲ تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نیکزاد در زمینه افزایش قیمت‌ها و مشکل تورم نیز تصریح کرد: ما تنها تشکیلاتی هستیم که خدمات فنی و اجرایی کشور را توانستیم متحول کینم یعنی ما با قیمت مقطوع و با زمان مشخص و مصالح موجود می‌‌سازیم و امیدواریم روند کار ما بر قیمت‌ها تاثیرگذار باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از مراحل ساخت مسکن مهر در استان یزد اعلام رضایت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =