پیام فرماندار ویژه طبس به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس

فرماندار ویژه طبس در پیامی به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: پنجم اردیبهشت ماه سالروز تجلی امدادهای غیبی، یوم الهی است که عزت و عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشاند.

طبس نیوز: فرماندار ویژه طبس در پیامی به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: پنجم اردیبهشت ماه سالروز تجلی امدادهای غیبی، یوم الهی است که عزت و عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشاند.

متن پیام سید جلال هاشمی به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس بدین شرح است:

بسمه تعالی

آنگاه که سپاهیان اهریمن پای در رکاب پرندگان آهنین نهادند تا با خیال واهی خویش سرزمینمان را آماج نیات پلیدشان قرار دهند سرزمینی که پس از سالیانی به درازای تاریخش هم اینک در دنیایی سراسر کفر و الحاد پرچم پرافتخار توحید بر فراز آن افراشته گردیده است نمی‌پنداشتند که آنان را یارای مقاومت در برابر اراده پروردگاری که همه کائنات را آفریده و به گردش واداشته است نخواهد بود. خداوند قادری که باد را مأمور فرمود تا دانه‌های ریز و درشت شن را به پرواز درآورد و بدسگالان را در گرداب نابودی فروبلعد. آری چه زیبا دیگر بار سوره منوره فیل تفسیر گشت تا بشارتی باشد برای مؤمنان و تذکری به دژخیمان و بداندیشان.

خداوند را شاکریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وسیله‌ای قرار داد تا احکام دینش را در کشور جاری سازد و چراغی فروزان باشد برای همه مسلمانان و آزادیخواهان عالم. بی‌گمان این نظام الهی طلیعه‌ای است برای برقراری حکومت صالحان در زمین و زمینه سازی برای قیام منجی عالم بشریت – حضرت مهدی موعود (عج) – نظامی سربلند که به یمن یاری خداوند و تأسی به دستورات و سیره و روش پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و اهل بیت اطهارشان (ع) هیبتی یافته است که نامش لرزه بر اندام استکباری می‌زند که امروزه از پیچیده‌ترین امکانات بشری نظامی برخوردار است. هم او که با گفتار و عمل نیز بر آن معترف است و چه غرورانگیز است این هیبت.

پنجم اردیبهشت ماه سالروز تجلی امدادهای غیبی، یوم الهی است که عزت و عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشاند. لذا برماست که یاد و خاطره این روز به یادماندنی را برای همیشه زنده نگه داریم تا عبرتی باشد برای دشمنان غدار کشور. ضمن تعظیم مقام شامخ شهید محمد منتظرقائم به عنوان یگانه شهید واقعه موصوف با روح پرفتوح او و ارواح طیبه همه شهیدان انقلاب اسلامی پیمان می‌بندیم تا در ادامه راه‌شان با همه توان در راه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و شکوفایی میهنمان کوشا بوده و در برابر همه مرارت‌ها شکیبا باشیم.

امید است در سایه عنایات خاصه حضرت باریتعالی هر چه سریع‌تر با تعجیل در فرج، پرچم توحید و عدالت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) در سراسر گیتی به اهتزاز درآید و بی‌گمان این محقق نخواهد شد مگر آنکه در راستای تحقق اسلام ناب محمدی مجاهدت کرده و از نهضت اسلامی خمینی کبیر (ره) و آرمانهای بلند او پاسداری و محافظت نماییم.

سیدجلال هاشمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =