طوفان شن در طبس تیر غیب الهی به قلب استکبار و خود کامگی

پنجم اردیبهشت ماه، یادآور شکست تلخ و ذلت بار استکبار جهانی و رسوایی عالمگیر سران نظام سلطه در هجوم به ایران اسلامی است، روزی که طوفان شن در طبس مانند یک تیرغیب الهی به قلب استکبار و خودکامگی اصابت کرد.

طبس نیوز: پنجم اردیبهشت ماه، یادآور شکست تلخ و ذلت بار استکبار جهانی و رسوایی عالمگیر سران نظام سلطه در هجوم به ایران اسلامی است، روزی که طوفان شن در طبس مانند یک تیرغیب الهی به قلب استکبار و خودکامگی اصابت کرد.

شکست ذلت بار تفنگداران نیروی «دلتای» ارتش آمریکا در صحرای طبس، ازجمله معجزه های الهی و اسارت خفت بار نیروهای آمریکایی در میان طوفان شن بود.

سران آمریکا با اعزام ۶ فروند هواپیمای غول پیکر «سی»۱۳۰ و هشت فروند بالگرد و قریب ۱۰۰ کماندوی ویژه، دست به توطئه ناجوانمردانه در صحرای طبس زدند، غافل از اینکه خداوند حامی مستضعفان، آنان را با شکستی خفت بار و فراموش نشدنی روبرو خواهد کرد.

این روز فراموش نشدنی یادآور حمایت خداوند از ملت بزرگی است که سالهای سال، فداکاری و سختی ها را برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) تحمل کردند.

آن روز، طوفان شن همچون تیرغیب با ماموریتی ازطرف خداوند متعال به سوی تجاوزگران به حرکت درآمد تا چشمه ای از قدرت لایزال الهی را به کوردلان و خود خواهان مست در عالم زورگویی، نشان دهد.

سران واشنگتن با اعمال زور و قوه قهریه می خواستند علیه اراده ملتی سلحشور و مومن بپاخیزند و به زعم خود با نشان دادن زهر چشم به ملت ایران، آنان را از اقدام برای تسخیرلانه جاسوسی پشیمان سازند.

پنجم اردیبهشت، ثابت کرد که نمی توان در مقابل مردمی که سلاح شان ایمان، کتاب شان قرآن و مکتب شان اسلام است و جز پروردگار عالمیان دست نیاز به سوی کسی نمی برند، ایستادگی کرد.

با افشای ماهیت حقیقی شیطان بزرگ «آمریکا» که با تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان مسلمان و انقلابی ایران انجام شد، سران کاخ سفید نقشه های شوم خود را نقش بر آب دیدند و تصمیم گرفتند با حمله نظامی مقاصد پلیدشان را عملی سازند.

بلوکه کردن دارایی های ایران در بانک های آمریکایی، تحریم اقتصادی ایران و قطع رابطه سیاسی، از جمله اقدامات قهرآمیز کاخ سفید در چند سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران بود.

گروگانگیری جاسوسان سفارت آمریکا در تهران، عملیات نظامی در طبس، طراحی و سازماندهی کودتای ناموفق نوژه، حمایت از رژیم بعث عراق در حمله نظامی به ایران، اعمال تحریم های اقتصادی و نظامی علیه ایران، حمله به سکوهای نفتی در خلیج فارس و ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، ازجمله مهمترین چالش های موجود دو کشور در آن دوران بوده است.

این درحالی است که ملت بزرگ ایران از بدو پیروزی انقلاب، با صبر ومقاومت در برابر توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کرده و در عمل نشان داده اند که اجازه دخالت در امور داخلی کشورشان را به احدی نخواهند داد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =