بدهی ۳۱ میلیارد ریالی شهرداری طبس به پیمانکاران

علی اشرفیان عملکرد مدیریت حوزه شهری در ۴ ماه گذشته را تشریح کرد و گفت: در سه ‌ماهه پایانی سال ۹۲ اقدامات گسترده‌ای در راستای زیباسازی مبلمان شهری و توسعه فضای سبز صورت گرفت.

طبس نیوز: علی اشرفیان عملکرد مدیریت حوزه شهری در ۴ ماه گذشته را تشریح کرد و گفت: در سه ‌ماهه پایانی سال ۹۲ اقدامات گسترده‌ای در راستای زیباسازی مبلمان شهری و توسعه فضای سبز صورت گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، علی اشرفیان عملکرد مدیریت حوزه شهری در ۴ ماه گذشته را تشریح کرد و گفت: در سه ‌ماهه پایانی سال ۹۲ اقدامات گسترده‌ای در راستای زیباسازی مبلمان شهری و توسعه فضای سبز صورت گرفت.

شهردار طبس به زیر کشت رفتن حجم عظیمی از میادین و بولوارهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: با کاشت گسترده گل‌های بهاری امسال توانستیم در تولید بذر برای سال‌های آتی موفق عمل کنیم و از آنجا که تهیه هر کیلو بذر گل معادل ۲۵۰ هزار تومان برای شهرداری طبس هزینه داشت، امسال در این خصوص صرفه‌جویی مطلوبی خواهد شد.

وی به اجرای بیش از ۳۰ پروژه عمرانی شهری طبس در ۴ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان طبس در ایام نوروز میزبان بیش از ۱ میلیون نفر مسافر می‌باشد، می‌طلبید که اجرای طرح‌های نیمه تمام سرعت گرفته و برخی نقاط حادثه خیز رفع و به زیباسازی معابر توجه ویژه شود و در همین جهت عملیات بهسازی میادین مادر، آزادگان، پانزده خرداد، ساعت و بولوارهای امام رضا (ع)، گلستان، آیت الله واعظ طبسی، مادر، ۲۲ بهمن و… در دستور کار قرار گرفت.

شهردار طبس به لیست طلب پیمانکاران و اشخاص که از سال‌های قبل معطل مانده‌اند اشاره کرد و گفت: در آذرماه ۱۳۹۲ که شهرداری طبس به بنده واگذار شد با بدهکاری بیش از ۳۱ میلیارد ریالی شهرداری به اشخاص و پیمانکاران مواجه شدم که از سالهای ۸۳ تا ۹۲ معطل مانده بود.

اشرفیان تصریح کرد: طلب پیمانکاران از شهرداری طبس بابت کارکرد در پروژه‌های عمرانی شهری از سال ۱۳۸۵ تا آذرماه ۹۲ مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و طلب اشخاص بابت خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز شهرداری در‌‌ همان تاریخ ۲۳ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال بوده است.

وی پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان را کمک به توسعه فضاهای شهری دانست و گفت: شهرداری عوارض نوسازی را در راستای تحقق درآمدهای پایدار و کمک به رشد توسعه شهری و همچنین تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی در قبال ارائه خدمات به شهروندان دریافت می‌کند.

علی اشرفیان با ابراز خرسندی از پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال بدهی شهرداری طبس به پیمانکاران و اشخاص در ۴ ماه گذشته گفت: با عنایت به شرایط اقتصادی کشور و لزوم صرفه جویی در همه امور، کارکنان شهرداری طبس ملزم به رعایت خط قرمز‌ها در مخارج و مصارف لازم شده‌اند و امیدواریم بتوانیم با پشتوانه شهروندان فهیم و جذب به موقع اعتبارات به حدود ۲۲ میلیارد ریال باقیمانده بدهی شهرداری پایان داده و در جهت توسعه مبلمان شهری نیز قدم مطلوبی برداریم.

دیدگاهی در “بدهی ۳۱ میلیارد ریالی شهرداری طبس به پیمانکاران

  1. اولا مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید، دوما زیر سوال بردن عملکرد شهرداران قبلی برای گزارش عملکرد کار خوبی نیست، شما که زحمت میکشی خودتو خراب نکن آقای شهردار!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =