مردم طبس، عشق‌آباد و دیهوک با پیکر ۳ شهید گمنام وداع می‌کنند

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: امروز بعدازظهر مراسم وداع با پیکر سه شهید گمنام در طبس گلشن، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می‌شود.

طبس نیوز: معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: امروز بعدازظهر مراسم وداع با پیکر سه شهید گمنام در طبس گلشن، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی رحیم‌آبادی اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر سه شهید دفاع مقدس همزمان با شهادت امام هادی(ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می‌شود.

وی افزود: این شهدا در عملیات‌های والفجر هشت سال ۶۴، تک دشمن در سال ۶۷ و خیبر در سال ۶۲ به شهادت رسیده‌اند.

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: این شهدا در جزیره مجنون، فاو و موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رحیم‌آبادی تصریح کرد: بعدازظهر روز گذشته پیکر پنج شهید دفاع مقدس به خراسان جنوبی انتقال داده شد که بعدازظهر سه شنبه در سه نقطه از استان دفن خواهند شد.

وی افزود: تاکنون ۹۱ شهید گمنام در خراسان جنوبی دفن شده اند و با احتساب این پنج شهید، آمار شهدای گمنام دفن شده در استان به ۹۶ شهید می‌رسد.

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: از عموم مردم شهید‌پرور شهرستان طبس دعوت شده است تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =