جابه‌جایی یک‌میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر توسط راه‌آهن شرق

محمدابراهیم اقبالی در کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان از جابه‌جایی یک‌میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر توسط این راه‌آهن در سال گذشته خبر داد.

طبس نیوز:محمدابراهیم اقبالی  در کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان  از جابه‌جایی یک‌میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر توسط این راه‌آهن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،محمدابراهیم اقبالی ظهر امروز در کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان، اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی امسال ۱۵ هزار مسافر وارد ایستگاه‌های طبس، تربیت و خواف راه‌آهن شرق کشور شده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در این ایام ۱۳ هزار مسافر خروجی در این ایستگاه‌ها داشته‌ایم.

سرپرست راه‌آهن شرق از جابه‌جایی ۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون تن‌کیلومتر بار ناخالص از این ناحیه‌ در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۸۷ هزار و ۵۹۱ تن‌کیلومتر بار خالص شامل زغال سنگ و انواع بارهای ترانزیتی از این ناحیه جابه‌جا شده است.

اقبالی با اشاره به جابه‌جایی ۲ میلیارد و ۸۲ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۸۰۰ تن‌کیلومتر بار خالص در سال ۹۱، متذکر شد: مقدار بار خالص جابه‌جا شده از این ناحیه در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۲۱ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: تعداد مسافران جابه‌جا شده این ناحیه طی این مدت یک‌میلیون و ۳۶۱ هزار نفر بوده است.

سرپرست راه‌آهن شرق همچنین به ساخت مجتمع انبارهای این اداره کل اشاره کرد و افزود: ساخت این انبار از برنامه‌های سال گذشته راه‌آهن شرق بوده است که تاکنون ۹۲ درصد این پروژه انجام شده است.

اقبالی یادآور شد: تکمیل سکوی مسافربری عشق‌آباد از برنامه‌های دیگر سال گذشته بوده است که تاکنون ۹۸. ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی احداث ۷۴ درصد ایستگاه پمپاژ سوخت تربت و خواف و بازسازی ۳۵ درصد ساختمان بازرسی خواف را از برنامه‌های دیگر این اداره کل در سال گذشته اعلام کرد.

سرپرست راه‌آهن شرق خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین امسال تاکنون نیز تعداد مسافران جابه‌جا شده در این ناحیه افزایش چندانی نداشته است، اما جابه‌جایی بار از این ناحیه ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =