نماینده ولی فقیه در استان یزد: معجزه پنجم اردیبهشت متعلق به جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان یزد: معجزه پنجم اردیبهشت متعلق به جهان اسلام است

خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: معجزه پنجم اردیبهشت متعلق به همه ایران و جهان اسلام است و مراسم صحرای طبس باید به صورت عمومی و سراسری برگزار شود.
آیت الله ناصری در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه افزود: خداوند همیشه انقلاب اسلامی را یاری کرده است.
وی در خصوص برنامه ریزی آمریکاییها برای عملیات پنجم اردیبهشت اظهار داشت: آمریکاییها از چند ماه قبل برنامه ریزی ها و هماهنگی های این عملیات را انجام داده بودند و کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا ۸۰۰ میلیون دلار برای آموزش و انجام عملیات اختصاص داده بود که با معجزه الهی و توفان شن آمریکایی ها شکست خوردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اضافه کرد: معجزه الهی در صحرای طبس، نشانه حقانیت ملت ایران و امام خمینی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز گفت: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مسجد شکر در محل صحرای طبس احداث شده و در اختیار حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار گرفته است.
سرتیپ فتوحی شکست مفتضحانه آمریکا در عملیات دلتا در صحرای طبس و به دام افتادن پهباد آمریکایی را به عنوان دو شکست سیاست کلان و استراتژی آمریکایی ها در ایران برشمرد.
وی افزود: آمریکایی ها با بررسی کامل به صحرای طبس آمده بودند و حتی چندین رزمایش برای اجرای این عملیات داشته اند و حتی خاک منطقه را آزمایش و نیروهایشان را در مصر آموزش داده بودند که به خواست خدا شکست خوردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم، معجزه الهی در صحرای طبس را حادثه ماندگار تاریخی دانست و گفت: این حادثه الهام بخش و امیدوارکننده، افتخاری برای جهان اسلام است.
دشتی پیام اصلی این حادثه تاریخی را امید به پیروزی و امداد الهی و همگامی با ملت مسلمان ایران برشمرد و گرامیداشت و تبیین ابعاد بزرگ معنوی این روز را وظیفه ای به دوش برگزارکنندگان مراسم دانست.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این نشست از حضور مهمانان خارجی از جمله خبرنگاران در این نشست خبر داد و گفت: جمعی از طلاب خارجی مقیم حوزه علمیه قم و رایزنان فرهنگی نیز به این مراسم دعوت خواهند شد.
بنی فاطمه اهم برنامه های فرهنگی در روز مراسم را برپایی موزه استکبارستیزی براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: ماکت پهباد آمریکایی نیز در این مکان به نمایش گذاشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =