مناقصه عمومی یک مرحله‌ای عملیات بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر طبس

شهرداری طبس در نظر دارد عملیات بهسازی زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر طبس را از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۰۵۷۷۵۰۰۰۰۰۱ به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید.

متن فراخوان بدین شرح است:

فراخوان مناقصه عمومی عملیات بهسازی زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر طبس

شماره مناقصه ۲۰۰۲۰۰۵۷۷۵۰۰۰۰۰۱

شهرداری طبس در نظر دارد عملیات بهسازی زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر طبس را از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۰۵۷۷۵۰۰۰۰۰۱ به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می‌آید با مراجعه به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضاء مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمناً در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن ۳۲۸۲۵۰۰۶-۰۵۶ امور قراردادها آماده پاسخ‌گویی می‌باشد.

مواعد زمانی:

– تاریخ انتشار فراخوان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ساعت ۱۲:۰۰

– مهلت دریافت اسناد فراخوان روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ساعت ۱۹:۰۰

– مهلت ارسال پیشنهادات روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۹:۰۰

– زمان بازگشایی پاکت‌ها روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۰۸:۰۰

مبلغ برآورد: ۱۵٬۱۴۱٬۵۳۶٬۶۲۵ ریال

مدت قرارداد: ۶ ماه

شرایط شرکت کنندگان: اشخاص حقوقی دارای حداقل رتبه ۵ در رشته راه باند فرودگاه و زیرسازی راه آهن ۱۴۰۱

محل انجام کار: سطح شهر طبس

– مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۷۵۷٬۰۷۶٬۸۳۱ ریال بصورت ضمانت نامه بانکی با فیش واریزی نقدی بحساب سپرده ۴۴۶۵۵۹۹۳۱ بانک تجارت بنام شهرداری طبس.

– برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

– در زمان انعقاد قرارداد ۵٪ مبلغ پیشنهادی بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می‌گردد.

– آخرین مهلت دریافت (توزیع) اسناد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۱۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

– آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ می‌باشد. شرکت کنندگان می‌بایست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس استان خراسان جنوبی، شهرستان طبس، ساختمان اداری شهرداری طبس دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند.

– کلیه هزینه‌های مربوطه و کلیه کسورات قانونی از جمله، مالیات بیمه و… مرتبط بر قرارداد به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

– شهرداری در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات ارائه شده مختار می‌باشد.

– شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف شهرداری می‌باشد.

– سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

– اطلاعات تماس و آدرس دستگاه استان خراسان جنوبی، شهرستان طبس بلوار امام خمینی(ره) شهرداری طبس-کد پستی ۹۷۹۱۷۳۷۴۵۸ و تلفن ۰۵۶۳۲۸۲۵۰۰۱

– اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ۱۴۵۶

– شهرداری طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =