برکناری یکی از رؤسای بانک‌های خراسان‌جنوبی به دلیل سهل‌انگاری در مقابله با بی‌حجابی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی زرنگ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش مردمی رئیس یکی از بانک‌های خصوصی استان به دلیل سهل انگاری در مقابله با بی حجابی برکنار شد.

وی افزود: در سه ماه گذشته فقط یک مورد کشف حجاب در یکی از بانک‌های خصوصی خراسان جنوبی توسط مردم گزارش شده که یک خانم بی حجاب همراه با همسرش به یکی از بانک‌های خصوصی استان مراجعه کرده که از هم استانی‌ها نبوده و با تذکر مردم مواجه شده اند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی به مراجع نظارتی، رئیس آن شعبه به دلیل سهل انگاری در مقابله با بی حجابی برکنار شد.

زرنگ یادآور شد: در راستای قانون عفاف و حجاب به تمامی بانک‌های خراسان جنوبی به صورت جداگانه دستورالعمل ابلاغ شده که ارائه خدمات در بانک‌ها منوط به رعایت حجاب بوده و متصدیان و کارکنان بانک‌ها مجاز به ارائه خدمات در وضعیت کشف حجاب مراجعه کنندگان نیستند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس کارکنان بانک‌ها به مراجعه کنندگانی که کشف حجاب کنند تذکر داده و در صورت  توجه نکردن فرد به وی خدمات بانکی ارائه نمی‌شود و به حراست بانک و پلیس گزارش داده می‌شود.

پایان پیام/۶۹۰۱۴



لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =