ترسیم دکترین مقاومت ثمره مکتب سلیمانی

دبیر ستاد مردمی مکتب سلیمانی با بیان اینکه نخستین ویژگی مکتب سلیمانی، ترسیم دکترین مقاومت است گفت: دکترین مقاومت، تضمین کننده امنیت منطقه و جهان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای حسین امیرعبداللهیان در اختتامیه اولین کنگره بین المللی شعر “انتقام سخت ” درباره مکتب سلیمانی افزود: بنیاد مکتب سلیمانی تشکیل شده است و زینب سلیمانی نقش فعالی دارد.
وی اضافه کرد: در چهار دهه گذشته آمریکایی‌ها تلاش کردند شرایطی ایجاد کنند و در ادبیاتشان از خاورمیانه جدید می‌گفتند.
دکتر امیرعبداللهیان گفت: با تدبیر رهبری و جانفشانی شهدا آن ترتیبات شکست و جبهه مقاومت تشکیل شد. اولین ویژگی مکتب سلیمانی دکترین مقاومت برای صلح و امنیت جهانی است.
وی ادامه داد: از سال ۲۰۱۱ که بیداری اسلامی در منطقه شروع شد و موج به صورت دومینو انتقال پیدا می‌کرد، جبهه مقابل تصمیم گرفت دست کاری کنند که شرایط را در یک مهندسی معکوس موقعیت اول را به اشغالگران قدس بدهند و کشور‌های منطقه را درگیر اختلافات قومی یا داعش و یا… کنند و منطقه تجزیه شود.
آقای امیرعبداللهیان گفت: کار بزرگ سردار سلیمانی در ترجمان نگاه راهبردی مقام معظم رهبری، ایجاد امنیت حداکثری در سایه جبهه و محور مقاومت بود.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی تمرکز بر علم، دانش و فناوری داشت و از هیچکدام از ظرفیت‌های موجود غفلت نمی‌کرد. از رسانه در جای خود بنا بر ماموریتشان استفاده می‌کرد.
مراسم پایانی نخستین همایش بین المللی شعر “انتقام سخت ” با حضور جمعی از شاعران، خانواده شهدا و آقای امیرعبداللهیان دبیر ستاد مردمی مکتب حاج قاسم سلیمانی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شده است.
در این همایش که به ۷ زبان برگزار شده است بیش از ۸۰۰ اثر شرکت کرده اند و قرار است از برگزیدگان تقدیر شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =