صدای پای خدمت در مناطق محروم «درمیان» | ساخت ۳۲۵ باب سرویس بهداشتی و حمام

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عملیات اجرایی ۳۵۲ باب سرویس بهداشتی و حمام منازل محرومین با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در ۱۲۰ روستای شهرستان درمیان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای جامعه هدف درمیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی راه‌اندازی اردوهای جهادی تخصصی و محله‌محور است که از سال گذشته با هماهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف با توجه به نیازمندی‌ها راه‌اندازی شد.

وی بیان داشت: حضور جهادگران تخصصی در روستاها کمک مؤثری در راستای حل مشکلات روستائیان دارد که در خراسان‌جنوبی این طرح روز به روز در حال توسعه است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: تاکنون در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با بنیاد علوی اقدامات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی روستاهای درمیان با همکاری گروه‌های جهادی انجام شده است.

هنری تبیین کرد: عملیات اجرایی ۳۵۲ باب سرویس بهداشتی و حمام منازل محرومین با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در ۱۲۰ روستای شهرستان درمیان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش گروه‌های جهادی، ظرفیت بومی و گروه‌های بسیج محله‌محور این پروژه‌ها با کاهش هزینه و کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از سال گذشته گروه‌های جهادی تخصصی در نقاط مختلف براساس نیازمندی‌ها فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: از اواخر هفته گذشته به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزاری اردوهای جهادی تخصصی اصناف و مهارتی در هشت شهرستان برنامه‌ریزی شده که تا هفته آینده ادامه دارد.

هنری خاطرنشان کرد: در این اردوهای جهادی تخصصی ۹۵ نفر جهادگر که در زمینه‌های مختلف تخصص دارند در روستاها خدمات آموزشی مهارتی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =