نامزدهای ریاست فدراسیون مشخص شدند

در روز پایانی ثبت نام برای حضور در انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گزینه های ورزشی و غیر ورزشی با حضور در محل این فدراسیون مدارک خود را تحویل دادند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از مهر انتخابات فدراسیون فوتبال برای شناخت رئیس و اعضای هیات رئیسه چهار سال آینده این فدراسیون روز ۱۰ اسفند و طبق اساسنامه جدید برگزار خواهد شد. به همین خاطر ثبت نام از نامزدهای این مسئولیت‌ها که از چند روز پیش آغاز شده است، امروز شنبه به پایان خواهد رسید.

در این گزارش آخرین اخبار پیرامون ثبت نام کنندگان انتخابات فدراسیون فوتبال را می‌خوانید:

علی کریمی برای ریاست آمد
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که چند سالی هم در عرصه مربیگری فعالیت کرد اما به موفقیتی نرسید، حالا برای قبول مسئولیتی سنگین وارد میدان شد. علی کریمی که قبلاً حضورش را اعلام کرده بود برای ریاست نام نویسی کرد و مهدی مهدوی کیا را به عنوان نایب رئیس اول، سعید دقیقی را به عنوان نایب رئیس دوم و فاطمه علیپور را به عنوان نایب رئیس بانوان معرفی کرده است.

عزیزی خادم در مسئولیت جدید
شهاب الدین عزیزی خادم که پیش از این در تیم حیدر بهاروند به عنوان نایب رئیس معرفی شده بود، صبح روز شنبه با حضور در فدراسیون فوتبال برای ریاست نام نویسی کرد. ترکیب او و حیدر بهاروند شبیه هم است و منصور قنبرزاده در تیم هر دو نفر حضور دارد.

ثبت نام پزشکان برای هیات رئیسه
امین نوروزی پزشک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، توحید سیف برقی عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و علیرضا شهاب پزشک فعلی تیم ملی فوتبال ایران هم برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون اعلام حضور کردند.

حضور مالک و مدیرعامل دو باشگاه
فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو و اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران برای حضور در انتخابات هیات رئیسه ثبت نام کردند. همچنین منصور قنبرزاده عضو سابق هیات رئیسه نیز که در تیم بهاروند و عزیزی خادم حضور دارد ثبت نامش را انجام داد.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد
کیومرث هاشمی رئیس پیشین کمیته ملی المپیک که پیش از این سابقه حضور در این فدراسیون در دوران کمیته انتقالی را داشت برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد. در مورد ترکیب تیم او برای اداره فدراسیون عنوان شده که غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و پریا شهریاری را به عنوان نواب رئیس حضور خواهند داشت.

* احمد رضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

* فریدون اصفهانیان رئیس فعلی کمیته داوران در آخرین روز از ثبت نام برای انتخابات فدراسیون برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کرد.

* هدایت ممبینی رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کرد.

* نیما نکیسا دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز به عنوان کارشناس برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد.

* علی طاهری، رئیس هیات فوتبال اصفهان و بهرام رضائیان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم برای رقابت بر سر کرسی نماینده هیات‌های استانی و غلامحسین زمان آبادی به عنوان کارشناس در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند.

این خبر با پوشش زنده ثبت نام نامزدها تکمیل می‌شود….

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 15 =