صعود اینتر و یووه به نیمه نهایی جام حذفی

صعود اینتر و یووه به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، حذف بایرن از جام حذفی آلمان و صعود بارسا به دیدار پایانی سوپرجام اسپانیا مهم‌ترین اتفاقات دیشب مسابقات فوتبال باشگاهی در اروپا بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی ایتالیا، اینتر در زمین فیورنتینا به برتری ۲-۱ رسید و راهی نیمه نهایی شد. آرتور ویدال و روملو لوکاکو برای اینتر در این بازی گلزنی کردند. تک گل فیورنتینا را هم کریستاین کوامه Christian Kouamé ‘ به ثمر رساند.

یوونتوس به سختی و با نتیجه ۳-۲ از سد جنوا گذشت و به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌ها صعود کرد. دژان کولوسفسکی، آلوارو موراتا و حمزه رفیعه برای یووه در این بازی گلزی کردند. لنارت ژیبورا و فیلیپو ملگونی هم گل‌های جنوا را به ثمر رساندند. در دیگر بازی دیشب ناپولی ۳-۲ امپولی برد.

در ادامه بازی‌های این مرحله امشب، ساسولو با اسپال و آتالانتا با کالیاری مصاف می‌دهند.

در چارچوب دور دومِ جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ میهمان تیم دسته دومی «هولشتاین کیل» بود. این بازی پس از تساوی ۲ -۲ در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ به سود هولشتاین به پایان رسید و اولین شگفتی مهم این رقابت‌ها با حذف مدافع عنوان قهرمانی رقم خورد. در این بازی سرژ گنابری و لروی سانه برای بایرن مونیخ گلزنی کردند. فین بارتلز و هاوک وال هم گل‌های هولشتاین را به ثمر رساندند. در ضربات پنالتی، مارک روکا ششمین ضربه پنالتی باواریایی‌ها را از دست داد و فین بارتلز با گلزنی خود، کار بایرن را تمام کرد.

اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در شهر کوردوبا میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال سوسیه‌داد برگزار شد که این بازی پس از تساوی یک – یک در وقت‌های عادی و اضافه، با پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتبال بارسلونا در ضربات پنالتی و صعود این تیم به دیدار پایانی خاتمه یافت.

در این بازی، فرنکی دیونگ برای بارسا و میکل اویارسابال برای سوسیه‌داد گلزنی کردند. در ضربات پنالتی سوسیه‌داد سه ضربه نخست خود را از دست داد. در بارسلونا هم آنتوان گریزمان و دیونگ ضربات‌شان را هدر دادند، اما عثمان دمبله، میرالم پیانیچ و ریکی پوج گلزنی کردند. در همین چارچوب امشب رئال‌مادرید میزبان بیلبائوست.

در ادامه هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی ۱-۰ از سد برایتون گذشت و دیدار تاتنهام مقابل فولام به تساوی ۱-۱ انجامید. در ادامه این مسابقات آرسنال و کریستال پالاس به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین، دیدار سوپرجام فوتبال فرانسه میان تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و مارسی در نبرد موسوم به «لوکلاسیک» برگزار شد که در این بازی پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و دهمین بار قهرمان شد. مائورو ایکاردی و نیمار برای پاری‌سن‌ژرمن و دمیتری پایت برای مارسی گلزنی کردند.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =