صعود ۵ تیم به مرحله بعدی جام حذفی

فولاد، گل گهر، ذوب آهن، نساجی و استقلال، به مرحله یک هشتم پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 در آغاز مرحله یک شانزدهم پایانی این مسابقات، تیم فولاد خوزستان با ۳ گلِ لوسیانو پریرا در زمینِ ماشین سازی به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.

گل گهر در سیرجان ۲ به یک از سد مس کرمان گذشت و به جمع ۸ تیم برتر صعود کرد. علی اصغر عاشوری و علیرضا ابراهیمی برای گل گهر و محمدعلی صفیا برای مس گل زدند.

ذوب آهن اصفهان ۲ به یک از سد شهر خودرو مشهد گذشت و به جمع شانزده تیم برتر صعود کرد.

در این بازی، مجتبی حقدوست و میلاد جهانی برای ذوب آهن گل زدند و تک گل شهر خودرو را هم وحید محمدزاده – بازیکن حریف درون دروازه خودی جای داد.

بازی نساجی مازندران با سایپای تهران پس از تساوی بدون گل در وقت‌های معمول و اضافه، در ضربات پنالتی با برتری ۸ به ۷ نساجی به پایان رسید.

و استقلال تهران با برتری ۲ – ۱ برابرِ پیکان به دور بعد صعود کرد. شیخ دیاباته و محمد دانشگر برای استقلال گل زدند و تک گل میزبان را ابراهیم صالحی به ثمر رساند.

درهمین چارچوب جمعه، شهرداری بَرداسکن با خوشه طلایی ساوه، مس نوینِ کرمان با پرسپولیس، آلومینیوم اراک با هوادار تهران، ملوان انزلی با ویستا توربین تهران، پارس جنوبی جم با پاس همدان، استقلال ملاثانی با شاهین بندر عامری بوشهر، اتحاد کامیاران با قشقایی شیراز، نفت مسجد سلیمان با خیبر خرم آباد و سپاهان با مس رفسنجان مسابقه می‌دهند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =