خدمت رسانی ناجا در کنترل کرونا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باتوجه به بیماری کرونا از ابتدا تاکنون روزانه ۱۰ هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی در بحث کنترل، نظارت و ارایه خدمات به شهروندان فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سردار سرتیپ حسین اشتری در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان و معاونان ناجا که با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، افزود: باتوجه به کنترل صنوف و همچنین محدودیت‌های ترافیکی که از اول آذر ۱۳۹۹ در شهر‌ها و جاده‌ها اجرا شد، پلیس همیشه به بهترین نحو وظایف خود را انجام داده است.

 وی همچنین گفت: در بحث مخلان امنیت و اراذل و اوباش برخورد‌های جدی در سال گذشته صورت گرفت و بیش از ۱۲ هزار نفر از اراذل و اوباش سطح بندی شدند.

سردار اشتری افزود: در فراخوان‌هایی که در سال گذشته صورت گرفت، نیروی انتظامی اقدامات پیش دستانه انجام داد و همچنین در فضای مجازی و حقیقی نیز توطئه‌ها را خنثی کرد و اگر قرار بود تجمعی صورت بگیرد جلوی تجمع را گرفت و اگر مختصری برگزار شد آن را مدیریت کرد.

 وی گفت: پیام مقام معظم رهبری در سال گذشته درخصوص هفته نیروی انتظامی، این پیام موجب افزایش روحیه کارکنان نیروی انتظامی شد.

 فرمانده نیروی انتظامی افزود: آماده باش از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با تشکیل قرارگاه نوروزی و همچنین قرارگاه امام رضا (ع) انجام شد و اقدامات نوروزی خوبی را پلیس انجام داد.

 سردار اشتری گفت: در بحث انتخابات نیز از دو ماه پیش آمادگی کامل را داریم که برای حفاظت صندوق‌ها نیاز به همکاری با بسیج داریم و هماهنگی‌ها صورت گرفته است.

 وی افزود: خوشبختانه حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح موجب اقدامات خوبی در ناجا شده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هجده =