دوج کوین با توییت ایلان ماسک رکورد زد

مالک تسلا موتورز و دومین مرد ثروتمند جهان دوباره با توییت خود موج بزرگی در بازار ارز‌های دیجیتال ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، توئیت ایلان ماسک نگرانی‌هایی جدی در مورد حبابی شدن قیمت ارز‌های دیجیتال به وجود آورده است.

ارزش داج‌کوین (یکی از ارز‌های دیجیتال) که نماد آن تصویر یک سگ نژاد شیباست، به دنبال توییت ایلان ماسک در یک روز بیش از دو برابر شد و رشد خود در ۷ روز گذشته را به رقم خیره‌کننده ۴۰۰ درصد رساند.

این ارز دیجیتال که در ابتدا به عنوان یک شوخی آغاز به کار کرده بود، حالا به یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل شده و ارزش بازار آن به ۴۰ میلیارد دلار رسیده است.

از این میزان ۲۰ میلیارد دلار آن ظرف تنها ۲۴ ساعت به وجود آمده است. قیمت این ارز دیجیتال در انتهای این هفته به رکورد تاریخی ۳۲ سنت رسید. ایلان ماسک در توئیتر خود با انتشار تصویری نوشت: داج به ماه می‌رود.

سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال از این توئیت این گونه برداشت کردند که قیمت این ارز دیجیتال سر به فلک خواهد کشید. این ارز دیجیتال در یک سال اخیر ۱۲،۶۰۰ درصد رشد کرده و احتمالاً چندین میلیاردر به وجود آورده است.

 

تحلیل‌گر شرکت سرمایه‌گذاری فری‌ترید، دیوید کیمبرلی، می‌گوید: رشد حبابی داج‌کوین مثال دیگری است که نشان می دهد مردم ارز‌های دیجیتال را به این دلیل که فکر می‌کنند ارزشمند است نمی خرند، بلکه آن‌ها می بینند که موجی از خرید ارز دیجیتال به وجود آمده و باعث افزایش قیمت شده و آن‌ها میتوانند در قیمتی بالاتر آن را بفروشند و خیلی زود سود کلانی به دست آورند.

 

منبع: تابناک

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =