آغاز بخشیدگی جرایم مشمول ۲ برابری راهنمایی و رانندگی از امروز

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به بخشیده شدن جریمه‌های مشمول ۲ برابری سال گذشته از امروز (شنبه)، شهروندان برای پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 “سرهنگ عین‌الله جهانی” گفت: براساس تدابیر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جریمه‌های مشمول ۲ برابری به اصل بازگشته و افرادی که مشمول این جرایم می‌شوند تا پایان دی امسال فرصت دارند اصل جرایم را بپردازند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: از آن جهت که مردم به دلیل شرایط کرونا در مضیقه بودند این طرح به مجلس پیشنهاد و تصویب شد.

او ادامه داد: براساس پیشنهاد پلیس راهور ناجا به مجلس و تصویب آن، جرایم خودرو‌هایی که مشمول ۲ برابری بودند، بخشیده و افراد باید اصل جریمه را تا پایان دی بپردازند.

سرهنگ جهانی بیان کرد: این طرح فقط شامل جرایم ۲ برابر شده ۹۹ می‌شود و شامل جرایم ۱۴۰۰ نیست و افراد می‌توانند اصل جرایم ۲ برابری شده ۹۹ را تا پایان دی امسال از درگاه بانک‌ها، سایت پلیس و دفاتر پلیس +۱۰ بپردازند.

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: چنانچه افرادی که مشمول این طرح می‌شوند تا زمان اعلام شده برای پرداخت جرایم خود اقدام نکنند، جرایم آنها ۲ برابر و در سوابق افراد درج می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =