آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور

سازمان هواشناسی آسمان اغلب نواحی کشور را امروز (شنبه) صاف و در برخی مناطق همراه رگبار و بارش پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، با افزایش ناپایداری‌ها در عصر امروز (شنبه، ۴ اردیبهشت) شاهد رگبار و بارش بهاری در استان‌های حاشیه البرز و زاگرس خواهیم بود. این شرایط در شمال استان‌های تهران، سمنان، قزوین، البرز و زنجان و استان‌های ساحل خزر گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

برای شمال غرب نیز ادامه بارش در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و غرب و شمال کردستان پیش‌بینی و برای حاشیه زاگرس مرکزی مثل همدان، مرکزی غرب اصفهان و شمال فارس و یزد و کرمان نیز بارش‌های رگباری در انتظار است.

سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها موقت و کوتاه است، اعلام کرد: وزش باد در نواحی شمال غرب و جنوب البرز و زاگرس پیش‌بینی و احتمالا فردا (یکشنبه)، در جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌های بسیار پیش‌بینی می‌شود. 

خلیج فارس و دریای عمان مواج و پدیده غالب برای شرق کشور مثل جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان وزش باد و گرد و غبار خواهد بود.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران صاف و برای ساعات بعدازظهر ابری پیش‌بینی می‌شود، ولی فردا احتمالا در نواحی شمالی استان تهران بارش پراکنده و جزئی پیش‌بینی می‌شود. دمای امروز تهران در گرم‌ترین ساعت به ۳۱ درجه خواهد رسید.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =