طرفدار پر پا قرص به این میگن!

کودک هوادار استقلال گفت: طرفدار استقلال هستم، با چاقو تهدیدم کردند حاضرم جانم را برای استقلال بدهم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مهدی بخشی کودک هوادار استقلال بعد از انتشار ویدیویی از وی در فضای مجازی توسط دو فرد بزرگسال تهدید به فحاشی به تیم فوتبال محبوبش شده بود گفت: یک روز از برد استقلال خوشحال بودم که یک نفر به همراه دوستش من را دیدند و پرسیدند آیا طرفدار استقلال هستی که گفتم بله و به همین دلیل با تهدید چاقو و گاز اشک آور من را اذیت کردند و مدام می‌گفتند که باید بر علیه استقلال شعار دهم.

وی افزود: من عاشق استقلال هستم و حتی حاضرم جانم را برای این تیم بدهم و آرزو دارم روزی بازیکن این تیم باشم.
این کودک هوادار استقلال درباره اینکه اگر باشگاه استقلال او را به محل تمرین دعوت کند چه حسی خواهد داشت، گفت: حتما به محل تمرین تیم محبوبم می‌روم. تیم استقلال امشب با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و امیدوارم پیروز میدان و مسیر صعودش در گروه سوم لیگ قهرمانان هموار باشد.
روز گذشته ویدیویی از تهدید کودک هوادار تیم فوتبال استقلال توسط دو فرد بزرگسال در فضای مجازی منتشر شد که احساسات خیلی‌ها را برانگیخت. با پیگیری‌های که شد متوجه شدیم این فیلم مربوط به پارسال است و مسئولان انتظامی استان خراسان رضوی فرد خاطی را دستگیر کرده بودند و روز گذشته این ویدیو توسط فرد دیگری منتشر شده بود و این فرد هم امروز توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 13 =