مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام است

دادستان کل کشور گفت: حضور هرچه باشکوه‌تر و پرجمعیت‌تر مردم در صحنه انتخابات، قطعا بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام خواهد افزود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور در مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از جایگاه ویژه و اقتدار بالایی برخوردار است.

وی افزود: این جایگاه مرهون دو مولفه بسیار مهم حضور و پشتوانه مردمی و در صحنه بودن و از روز نخست حرکت این انقلاب و تا به امروز پایه‌های سنگین و در هر عرصه‌ای از عرصه‌های مختلف که در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب که به وجود آمده بر دوش مردم بوده و هست نقش بی‌بدیل رهبری امام راحل در دهه اول پیروزی انقلاب و پس از آن مقام معظم رهبری  در مسائل داخلی، منطقه‌ای و جهانی این کشتی را ناخدایی کرده‌اند.

دادستان کل کشور بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین جلوه‌های این حضور و پشتوانه مردمی برای این نظام حضور در مرحله انتخابات به‌ویژه انتخابات مربوط به ریاست جمهوری است که مردم با انتخاب خود سکان مدیریت کشور را به مدت چهار سال به دست فردی که از طرف شورای نگهبان که به عنوان فرد صالح معرفی شده است، می‌سپارند.

وی تأکید کرد: حضور هرچه باشکوه‌تر و پرجمعیت‌تر مردم در صحنه انتخابات، قطعا بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام خواهد افزود.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: مشکلات معیشتی و گلایه‌مندی‌ها نباید در حضور در صحنه انتخابات مانع ایجاد کند.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =