مهرعلیزاده؛ کابینه ای جوان تشکیل خواهم داد

مهر علیزاده گفت: باید با روی کار آوردن دولت جوان از میان جوانان نخبه و باهوش، خون تازه‌ای به مدیریت سطح کلان کشور تزریق شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در شبکه خبر، ضمن ضبط برنامه تبلیغاتی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی گفت: معیشت مردم و اشتغال جوانان، وجود رانت و فساد، کسری بودجه و راه‌های تامین آن، چگونی کنترل تورم، رفع بحران‌های موجود در زمینه اقتصادی مانند روند فزاینده کاهش درآمد‌های مردم و افزایش قیمت‌ها از جمله موضوعات مورد بحث در برنامه انتخاباتی در شبکه خبر بود.

وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ حرکت جدی به سمت تولید و اشتغال را داشته باشیم و اشتغال‌های از دست رفته را مجددا راه بیندازیم.

مهرعلیزاده تاکید کرد: سعی می‌کنیم در فاصله ۲ یا ۳ ماه اول تورم را کنترل و متوقف و تا پایان سال ۱۰ تا ۱۵ درصد از تورم فعلی را که ۴۶ درصد است، کاهش دهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی هایمان، در انتهای ۴ سال تورم تک رقمی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر مبنی بر تفاوت کابینه اش با سایر کابینه‌ها گفت: فرق کابینه بنده با کابینه‌های موجود این است که چرخه مدیریت فعلی را باز خواهم کرد.

مهرعلیزاده تصریح کرد: باید دولت جوان بر سر کار بیاوریم و از میان جوانان نخبه و باهوش که با تولید علم در مقاطع مختلف کار کرده اند، استفاده کنیم تا با شکستن جریان مدیریتی فعلی و راه اندازی یک جریان جدید، خون تازه‌ای به مدیریت سطح کلان کشور تزریق شود.

 

تفاوت کابینه مهرعلیزاده با سایر کابینه‌ها

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده، عبدالناصر همتی، هفت نامزد احراز صلاحیت شده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره‌ای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =