نیروی انتظامی با قدرت و اشراف اطلاعاتی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز قدرت ما به گونه‌ای است که با اشراف اطلاعاتی، حوادث را پیش بینی و از بروز آن پیشگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

فرمانده نیروی انتظامی در همایش فدائیان ولایت ۴ که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار شد، افزود: ما هرچه داریم از مجاهدت امام راحل (ره) است.

سرداراشتری، درباره سی و دومین سال انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به رهبریِ انقلاب اسلامی ایران گفت: زمانی که خبر رحلت امام (ره) به اطلاع مردم رسید، بسیار متاثر شدند و شاید کمتر کسی بود که در فراق امام متاثر نشد؛ ولی آن موقع که شروع ولایت مقام معظم رهبری را اعلام کردند، یک باره آن نگرانی‌ها برداشته شد و آن فشاری که در اثر رحلت حضرت امام (ره) وارد شده بود، با این انتخاب بجا به امیدواری تبدیل و آرامش در کشور حاکم شد.

فرمانده نیروی انتظامی پیش بینی و پیشگیری را اولویت کار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز قدرت ما به گونه‌ای است که با اِشراف اطلاعاتی، حوادث را پیش بینی و از بروز آن پیشگیری می‌کنیم.

وی به موضوع برخورد ناجا با اراذل و اوباش پرداخت و گفت: هر کسی که جامعه را ناامن و در بین مردم رعب و وحشت ایجاد کند و باعث اخلال در نظم عمومی شود، پلیس با اراده آهنین و بر اساس قانون با او برخورد می‌کند.

سردار اشتری به بحث امنیت انتخابات هم اشاره کرد و گفت: در خصوص تامین امنیت انتخابات، قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در نیروی انتظامی تشکیل شده است و بر اساس طرح‌ها و برنامه ریزی‌های ها، نمی‌گذاریم خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد آید.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 9 =