اخبار ورزشی | از مراسم تجلیل قهرمانان المپیاد استعدادهای برتر چه خبر؟

نوجوانان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر درخواست تجلیل از خود را داشتند که بعد از چندین ماه از تجلیل باقی رشته‌های ورزشی، از جوایز و تجلیل آن‌ها خبری نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، نوجوانان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی با ارسال نامه خود به خبرگزاری فارس، اعلام کردند: تاکنون هنوز برای مقام‌آوری در دور دوم المپیاد استعدادهای برتر تجلیل نشده‌اند و این در حالی است که تمام رشته‌های دیگر مراسم تجلیل آن‌ها برگزار شده است.

این ورزشکاران بیان کردند: در ابتدا مشکل هیئت نبود احکام بود ولی اکنون که احکام را هم دارند نمی‌دانیم به چه دلایلی جوایز ما داده نمی‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی در این باره به خبرنگار فارس، گفت: بارها از مربی و سرپرست تیم خواسته‌ایم که اسامی و احکام را برای هیئت بیاورند که قبول نکرده‌اند.

هومر شکری تصریح کرد: به تازگی احکام پیدا شده ولی برای اطمینان که کسی از قلم نیفتاده باشد از سرپرست تیم درخواست کرده‌ایم که اسامی را کامل به ما بدهند تا مراسم تجلیل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل قرار بود در روز فرهنگ پهلوانی برگزار شود اما کسی لیست و اسامی دقیق را برای ما نیاورد، تبیین کرد: جوایز از محل منابع داخلی هیئت تأمین شده است چرا که اداره‌کل ورزش اعلام کرد اعتباری در این زمینه نتوانسته‌اند تأمین کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی اعلام کرد: اگر قرار است چک ورزشکاران را من امضا کنم باید لیست و اسامی ورزشکاران آورده شود و در طی یک مراسم با حضور مسئولان به آن‌ها تحویل داده شود اما اکنون مشکل اینجاست که مربی تیم گفته است ما نمی‌آییم و جوایز تحویل داده شود که درست نیست.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی هم در پاسخ به این مشکلات گفت: از این ورزشکاران در روز فرهنگ پهلوانی قرار بود تجلیل شود که به دلیل مسائل درون هیئتی انجام نشد.

محسن قطبی اعلام کرد: اکنون نیز بعد از ۲۰ خرداد که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز حضور داشته باشد مراسم تجلیل این ورزشکاران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات نیز از محل منابع داخلی هیئت تأمین شده است و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =