پرداخت مطالبات کشاورزان تا پایان دولت دوازدهم

تمام مطالبات بازنشستگی، پیمانکاران و کشاورزان از دولت تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تا چهل روز آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در گرگان اعلام کرد: پاداش بازنشستگی کارکنان دولت، فرهنگیان، دانشگاهیان و پیمانکارانی که طرح‌های دولت را اجرا کرده اند تا ۴۰ روز آینده تسویه خواهد شد.
محمدباقر نوبخت با بیان اینکه تعهد خرید تضمینی گندم با سازمان برنامه و بودجه است افزود: تاکنون ۸۵ درصد مطالبات گندمکاران و بخشی از طلب کلزاکاران پرداخت شده است و طلب باقی مانده کشاورزان هم در همین دولت پرداخت می‌شود.
وی همچنین با اشاره به طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین گفت: بر اساس این طرح پرداخت حقوق بازنشستگان نیز تا ۹۰ درصد حقوق شاغلین تنظیم و اجرا شد و لایحه مربوطه برای دائمی شدن اجرای آن در روز‌های آینده در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.
نوبخت همچنین همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم با دانشگاه‌های علوم پزشکی را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در دولت دوازدهم برشمرد.
معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس افزود: جزئیات این طرح نیز در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن در احکام فرهنگیان از اول فروردین ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 12 =