در حاشیه خبرها

از فارسی حرف زدن هم‌تیمی «علیرضا جهانبخش» تا کشف حفره‌ای بسیار بزرگ و عجیب در جنوب غرب چین، در حاشیه خبر‌های ۲۰ امشب.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 *به گفته سخنگوی قوه قضائیه؛ آقایان فریدون، رضوی، هاشمی و خانم نعمت‌زاده که به مرخصی رفته بودند، به زندان بازگشته‌ و در زندان هستند. خدائیان افزود: بقایی در مرخصی استعلاجی است.

مشایی هم که در مرخصی بود، غیبت کرده؛ اگه کفیلش در موعد مقرر برای معرفی اقدام نکند از طریق ضابطان برای جلب اقدام می‌شود.

*کلیپ منتشر شده در فضای مجازی درخصوص تجمع در مرز شلمچه، آرشیوی است. دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: مرزهای زمینی کشور بسته است و مردم تحت هیچ شرایطی به سمت مرزها برای حضور در مراسم اربعین نروند.

*سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فیلم منتشر شده در رسانه‌ها در خصوص پرواز هواپیمای ایلیوشین و جابه‌جایی زوار اربعین، پرواز تجاری و مسافری نیست. نیروهای مسلح برای نیازهای خود، مستمر از این‌ پروازها استفاده می‌کنند. بلیت فروشی هم ندارد. در این پروازها افراد موظف به رعایت دستورالعمل‌ها قبل از ورود به عراق هستند.

*سخنگوی دانشگاه آزاد از افزایش حدود ۲۰ درصدی شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

*سرزدن به دخترخاله بیمار در کرمان موجب مرگ سه تن از اعضای یک خانواده شد. ۷ نفر نیز روانه بیمارستان و بستری و ۱۵ نفر دیگر درگیر ویروس کرونا شدند.

*تست کرونای وزیر بهداشت برزیل که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته بود مثبت شد. وزیر بهداشت برزیل که پیش‌تر در برابر کرونا واکسینه شده بود، به مدت ۱۴ روز در نیویورک قرنطینه شد.

*فیلم فارسی صحبت کردن «مارکو سنسی» هم‌تیمی «علیرضا جهانبخش» در فاینورد در شبکه‌های اجتماعی حسابی خبرساز شده. در این فیلم هم‌تیمی «جهانبخش» مقابل دوربین به زبان فارسی، او را «داداش» خطاب می‌کند.
 
*شرکت اپل در حال کار بر روی یک فناوری جدید است که می‌تواند برای تشخیص بیماری‌های روحی روانی مانند افسردگی و زوال شناختی استفاده شود.

*کشف حفره‌ای بسیار بزرگ و عجیب در بین کوه‌های استان «یون‌نان» در جنوب غرب چین. یک گروه تحقیقاتی در حال بررسی این حفره مرموز در طبیعت بکر منطقه مذکور هستند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =