بازسازی آرایش فرهنگی از اولویت‌های مهم وزارت فرهنگ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت انقلابی سیاست خود را بر پایه تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در بازسازی آرایش فرهنگی و رسانه‌ای قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب در آیین پایانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در مشهد گفت: دولت مردمی و انقلابی سیاست قطعی و اصلی خود را بر پایه تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در بازسازی آرایش فرهنگی و رسانه‌ای قرار داده است و تمام رویکرد‌ها در این راستا بازطراحی می‌شود.

او افزود: در حوزه شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و نیز رسانه‌های مکتوب هم نیاز به بازتعریف داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دیروز رئیس جمهوری به همه بخش‌های دولت دستور داد که بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای باید با یک برنامه منظم و هماهنگ حرکت کنند.

اسماعیلی بیان کرد: براین اساس همه دستگاه‌هایی که ساختار و بودجه فرهنگی دارند باید به صورت نقطه‌چین به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصل شوند تا برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای منظم و هماهنگ را به صورت هم افزا دنبال کنیم.

او تصریح کرد: بخش شبکه‌های اجتماعی هم به‌صورت مصرح به معاونت مطبوعات و رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزوده شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در هم‌افزایی با نهاد‌های بیرون از دولت نیز به دنبال ایجاد یک شبکه هم افزای رسانه‌ای هستیم تا گام‌های بزرگی برای اعتلای حوزه رسانه کشور برداریم و این کار را در قالب یک برنامه منظم و مدون جلو خواهیم برد.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی، نماینده همه آحاد مردم است، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به دنبال شکستن انحصارات هستیم و برای کمک به مناطق محروم هم بخش ویژه‌ای در وزارتخانه راه‌اندازی کرده‌ایم.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =