سردار «زهرایی»: داخلی‌سازی کشور را از وابستگی نجات می‌دهد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: پیوند مردم با صنعت، علاوه بر اشتغالزایی می‌تواند با داخلی‌سازی کشور را از وابستگی نجات داد.

 به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد زهرایی صبح امروز از نمایشگاه داخلی‌سازی و خط تولید کارخانه کویرتایر، اظهار داشت: کویرتایر به عنوان شرکت مادر می‌تواند حلقه رابط بین کارگاه‌های کوچک و مردم باشد.

وی رسالت بسیج سازندگی را فعالیت در اقتصاد خرد عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی در مباحث خرد و کسب و کارهای خانگی می‌تواند میان صنعت و مردم پیوند برقرار کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مشکل اساسی کشور را فقدان باور و اراده در مسئولان و نبود اعتماد به صنعت‌گران و تولیدکنندگان دانست و افزود: پیوند مردم با صنعت، علاوه بر اشتغالزایی می‌تواند با داخلی‌سازی کشور را از وابستگی نجات داد.

زهرایی گفت: باتوجه به کمبود آب در استان باید بر صنایع غیر آب‌بر تکیه کرد تا بتوان از پتانسیل‌های نخبگان و متخصصان استانی در این امر بهره جست.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی تشکیلات مردمی و انقلابی هستیم و وظیفه بسیج کنندگی مردم را داشته، مطرح کرد: آمادگی داریم علاوه بر مباحث اقتصادی در مباحث اجتماعی، فرهنگی و بسیج نیروی انسانی نیز با کویرتایر همکاری کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =