واکنش علمای بحرین به حضور صهیونیست ها در منامه

علمای بحرین و گروه‌های مختلف این کشور حضور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در منامه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

درپی سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین، واکنش گروه‌های مختلف این کشور را به همراه داشته است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در پیامی نوشت: «عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی خیانتی نفرت آور و یکی از جنگ‌های سیاسی حکومت بحرین علیه مردم آن است که با ارعاب، به فقر کشاندن، زندانی نمودن، مهاجرت دادن و تبعید کردن، تحقیر نمودن، به حاشیه راندن و سلب حقوق مردم همراه است؛ خدا به داد این مردم برسد!»

جمعیت الوفاق نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ملت بحرین اجازه برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را نمی‌دهند و با آن به عنوان تهدیدی برای ثبات و وجود خود برخورد خواهند کرد.

این جمعیت در ادامه افزود:”هرگونه حضور صهیونیستی در بحرین به منزله برآشفتن احساسات بحرینی‌ها و تلاشی مأیوسانه برای شکستن قول آن‌ها و تجاوز به حقوق این مردم در مسائل سرنوشت ساز آن‌ها است”.

الوفاق خاطرنشان کرد:” وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بحرین ناروا است و نباید پای در این سرزمین بگذارد”.

شیح حسین الدیهی جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در همین خصوص گفت: از قدوم هیچ صهیونیستی در خاک بحرین استقبال نمی‌نماییم، ذره ذزه خاک بحرین از جنایت عادی سازی اعلام برائت می‌نماید، این حق ملت غیور و شجاع بحرین است که به خیابان‌ها بیایند و به تمامی طرق مسالت آمیز و متمدنانه مخالفت خود را با سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین اعلام کنند، آنانیکه امروز و فردا به خیابان‌ها می‌آیند بیانگر نبض خواسته ملت بحرینند، ملتی که متعهد و پایبند به فلسطین است.

 

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه در صفحه کاربری خود ویدئویی را از آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در ابوصبیع و الشاخوره منتشر کرد. این اقدام در واکنش به حضور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در منامه و عادی سازی با این رژیم صورت گرفت.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =