استان زنجان نیازمند اقدامات جهادی است

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه کارهای بسیاری در زنجان شده است اما همچنان نیازمند کارجهادی است، گفت: لازمه انجام کار جهادی فرایند تحول در اوضاع و سیستم های اداری است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شامگاه پنجشنبه درجلسه شورای اداری استان زنجان گفت: تشریفات نشست های شورای اداری که در دولت های قبل وجود داشته را حذف کردیم.

سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه بازسازی اعتماد مردم منوط به کار و تلاش برای آنها است افزود: مهمترین بخشِ سفرهای استانی، اجرای مصوبات سفرها و حل مشکلات و دغدغه های مردم است.

رئیس جمهور میدران را میدان داران عرصه تحول نام برد و گفت: این صندوق دست استانداران را برای رشد اقتصادی استان ها باز می کند.

رئیس جمهوری گفت: برای کار جهادی باید در نگرش‌ها و فرایند‌ها تحول ایجاد و با یک روند متناسب با آن کار‌ها انجام و بر اساس آن ادارات و سازمان‌ها متحول شود که انتصاب افراد تحول خواه لازمه آن است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: هر مسئولیتی آفتی هم دارد و ممکن است این آفت سراغ هر کسی بیاید، نباید دچار فخر و عجب شویم، کار خیلی خوب است، باید کار را خوب انجام داد و دچار آفات آن هم نشد.

وی با تاکید بر اینکه با یک کار عادی نمی‌توان این تحول را شکل داد، تاکید کرد: باید یک کار جهادی شود، بسیاری از شما در دوران دفاع مقدس از رزمندگان جبهه بودید و می‌دانید که با کار عادی نمی‌شد با دشمن و تهدید‌ها مواجه شد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه در گذشته جلسات شورای اداری به این شکل نبودند و با تشریفات خاصی برگزار می‌شد، گفت: ما این تشریفات را به هم زدیم، اول مسئولان استان را می‌بینند، در تهران جلسات متعدد با کارشناسان، معاونان وزراتخانه‌ها و با حضور معاون اول تشکیل می‌شود و در استان نیز پس از استاندار و نماینده، ولی فقیه، با نمایندگان مجلس مشکلات و نیاز‌های استان را می‌گویند و بعد وزرا از بازدید‌های خود گزارش می‌دهند.

وی افزود: رسدگی به مسائل استان‌ها باید توسط میدان داران انجام شود، باید مشخص شود این وعده و قولی که وزیر می‌دهد به دست توانای مجموعه سازمان اداری استان انجام می‌شود و استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، پیگیر این است که این کار‌ها محقق شود.

رئیس جمهوری این مدل برگزاری شورای اداری را رسیدگی شفاف، گویا، با شناخت و عدد و ارقام برشمرد و گفت: این عملکرد در مقابل چشم مردم است، ما نگاهمان را به مردم می‌دهیم، این موارد مهمترین بخش سفر است، آثار مصوبات سفر باید در زندگی مردم مشخص شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =