لزوم حضور مستمر پلیس در نقاط حادثه خیز

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در نقاط حادثه خیز جاده‌ای باید حضور مستمر و برنامه ریزی شده‌ای داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سردار اشتری در رزمایش طرح زمستانی ترافیکی ۱۴۰۰ در دانشگاه نیروی انتظامی افزود: تلاش ما این است که در تصادفات جاده‌ای کمترین تلفات را داشته باشیم و یکی از خواسته‌ها و دغدغه‌های فرماندهی کل قوا نیز این است که این تصادفات به حداقل یا صفر برسد و تمام تلاش همکاران ما این است که همه دستگاه‌های مسئول دست در دست هم بدهند تا این خواسته رهبری و مردم محقق شود.

 

وی گفت: ما اگر بتوانیم کاری کنیم که همانند سال گذشته تصادفات منجر به فوت و جرح کاهش پیدا کند کار بزرگی است و طبق آماری که داریم در سال گذشته کاهش تلفات جاده‌ای را داشتیم و باید این روال را ادامه دهیم تا کاهش تلفات تصادفات ادامه دار بیشتر شود.

سردار اشتری افزود: با همتی که دستگاه‌های مختلف دارند و با کار علمی که در حوزه راه و ترافیک انجام می‌شود باید در صدد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

وی ادامه داد: همان طوری که در دیداری که مقام معظم رهبری اخیرا داشته اند یکی از موضوعات مطرح شده ایشان بحث ترافیک بود که فرمودند از راه علمی می‌شود این معضل را حل کرد.

سردار اشتری گفت: خواسته ما نیز از نخبگان این است که کمک کنند و ما برای کمک این عزیزان دست دراز می‌کنیم تا با کمک فناوری تجهیزات، کاهش تصادفات را داشته باشیم و همچنین کاهش ترافیک به ویژه در شهر‌های بزرگ مانند تهران فراهم شود.

وی افزود: اهمیت اجرای طرح زمستانی نیز به همین دلیل است و در حالی که کشور در شرایط نامناسب جوی قرار دارد به ویژه در گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز حضور مستمر را برنامه ریزی کنیم.

سردار اشتری گفت: همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز که در سنوات گذشته صورت گرفته و به وزارت راه اعلام شده است نیز باید در دستور کار قرار گیرد که برخی از مشکلات این نقاط حل شده و بخشی باقی مانده است که امیدواریم که آن‌ها نیز برطرف شود.

وی افزود: البته ضرورت دارد مردم نیز از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند و اگر هم به هر دلیلی سفر ضرورت دارد، هشدار‌های ایمنی را جدی بگیرند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =