صعود اتلتیکو مادرید و اسپورتینگ به مرحله حذفی

رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با صعود اتلتیکو مادرید و اسپورتینگ به مرحله حذفی پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در آغاز هفته ششم و پایانی مرحله گروهی این مسابقات، دیشب در گروه اِی – پاری سن ژرمن ۴ – ۱ بروخه را شکست داد و لایپزیش ۲ – ۱ از سد منچسترسیتی گذشت. از این گروه، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن پیش‌تر به مرحله حذفی صعود کرده بودند. 

در گروه بی – پورتو در خانه ۱ به ۳ مغلوب اتلتیکو مادرید شد و میلان هم در سن سیرو ۲ – ۱ به لیورپولِ از پیش صعود کرده باخت. از این گروه اتلتیکو بعنوان تیم دوم راهی یک هشتم پایانی شد.

در گروه سی – دورتموند با ۵ گل بشیکتاش را در هم کوبید و آژاکس ۴ – ۲ اسپورتینگ را از پیش رو برداشت. در این گروه، آژاکس بعنوان تیم نخست و اسپورتینگ به عنوان تیم دوم، به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافتند.

و … در گروه دی – تیم‌های از پیش صعود کرده‌ی رئال مادرید و اینتر در دیدار صدرنشینی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو به صفر رئالی‌ها به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه، شاختار اوکراین و شِریف مولداوی ۱ – ۱ مساوی شدند.

امشب درآخرین بازی‌های مرحله گروهی، بنفیکا با دیناموکیف، بایرن مونیخ با بارسلونا، منچستریونایتد با یانگ بویز، آتالانتا با ویارئال، سالزبورگ با سویا، وولفسبورگ با لیل، یوونتوس با مالمو و زنیت با چلسی به مصاف هم خواهند رفت.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =